sn0dig Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Var ute i hagen i dag og lekte litt med 70-300mm objektivet mitt i dag. Må sies at dette er ca 1:3, altså ikke "ekte" makro (Objektivet går bare til 1:2 og da kun ved 300mm). 195mm F/4.8 1/180 Noen kommentarer? Lenke til kommentar
si Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Snasen tulipan. Skulle likt å sett en versjon der fokus lå på arret. Er sannelig ikke sikker. Prøvde du det? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Snasen tulipan. Skulle likt å sett en versjon der fokus lå på arret. Er sannelig ikke sikker. Prøvde du det? Arret? Den tingen i midten? (Jeg har ikke peiling på blomster). Nei jeg gjorde ikke det, men kan kanskje prøve i dag om blomsten er fin i dag også Edit: Leif Endret 5. mai 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fine klare farger, deilig med litt grønt på siden, men jeg hadde ikke klart å gi det fra meg uten at det var helt skarpt. Fokuset ble litt vanskelig når det lå midt nede i blomsten ^^ Lenke til kommentar
si Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Arret er det i midten, ja. Det er "jentedelen" av blomsten. Farger og komposisjon er veldig fint synes jeg. Prøv med fokus litt ulike steder, så kan vi diskuere hva som er best:) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Noe sånn? 220mm F/8 1/180 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Der ja! Bare snu det andre veien så får du full pot på plantebilde av meg. Ut å lete etter nyutsprungne blomster i hagen. Nå. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Heldigvis er det lett å flippe bilder i photoshop Off topic: Leverte inn en film til fremkalling i dag med noen ekstreme makro bilder tatt med belg + mellomringer og 50mm ^^ blir spennende å se resultatet når scanneren jeg har bestilt kommer Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hadde det ikke vært for min utpregete maskulinitet og faren for kollektiv mobbing på skolen, kunne jeg brukt det som bakgrunsbilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå