Solidsturla Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei, Jeg har klart mesterstykket å installere en til versjon av windows, og vil gjerne slette den igjen. Når booter kan jeg velge mellom to Windows Home edition og den ene er den gamle, den jeg har brukt. Og den andre er den nye som jeg lagde når jeg egentlig prøvde å reinstallere windows. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Da installerte du vil den nye windows versjonen på den andre harddisken din. Eneste måten å fjerne dette på er vel med en formatering. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Vanskelig å forklare, men jeg har bare 1 harddisk. Hvordan formaterer jeg? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) har du 2 operativ systemer har du enten 2 harddisker, eller så har du delt den ene harddisken din i 2. Deler du den i to kalles det å partisjonere harddisken. Har du en Windows-CD kan du formatere med den. Lenge siden jeg har brukt en slik, så husker ikke akkurat hvordan det fungerer, men det er stort sett bare å stappe den inn i maskinen og følge instruksjonene. Her har du en step by step guide. Orker ikke lese hele selv, men den burde vel fikse problemet ditt Endret 4. mai 2008 av -MK- Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) har du 2 operativ systemer har du enten 2 harddisker, eller så har du delt den ene harddisken din i 2. Deler du den i to kalles det å partisjonere harddisken. Har du en Windows-CD kan du formatere med den. Lenge siden jeg har brukt en slik, så husker ikke akkurat hvordan det fungerer, men det er stort sett bare å stappe den inn i maskinen og følge instruksjonene. Her har du en step by step guide. Orker ikke lese hele selv, men den burde vel fikse problemet ditt Har partisjonerten, men det rare er at windows ligger i C på begge. Takk for linken skal lese gjennom den nå. Endret 4. mai 2008 av Odd-Frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå