Jo Are Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hei hei Skal kjøpe meg ny tv 32" til 5 k, tven skal brukes til pc, tv titting, ps3, blu ray og dvd. Har sett på disse: Samsung Tatung Noen som har erfaring med disse? Eller er det kanskje bedre og gå 1 k opp i pris og kjøpe denne? Takker for all hjelp Endret 4. mai 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Den Samsung'en er ræv! Styr langt unna S-serien! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 R-serien derimot er klart bedre . Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Siba selger Samsung 32" R87 til 5995, og Sony 32" S3000.. De er gode valg! S3000 har veldig bra bilde! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Så Samsung LE-32R87BD er et bedre valg? Er det et tilbud siba.no har eller har de den til den prisen om en måneds tid også? Er Siba seriøse? Har de postoppkrav som betalingsmåte? Edit: Har mer eller mindre bestemt meg for en Samsung siden den vil passe fint til ps3. Endret 5. mai 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Siba er seriøse ja! De har jo butikker flere steder i Norge, men er et svensk selskap! Har handlet 3-4 tv'er osv der selv.. www.siba.no.. står sikkert om de selger den for å rydde plass til nye modeller, eller hva det er Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Så konklusjonen er at R87 på siba er et bedre kjøp enn R81 på komplett? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg mener at et selger fortalte meg en gang at R81 og R87(i samme størrelse vel og merke!) er akkurat samme tv'en, så er vel egentlig samme hvem du kjøper! Men bor du nærme f.eks Siba så slipper du jo frakt og ventetid, også får du en nyere modell av samme serien.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg mener at et selger fortalte meg en gang at R81 og R87(i samme størrelse vel og merke!) er akkurat samme tv'en, så er vel egentlig samme hvem du kjøper! Men bor du nærme f.eks Siba så slipper du jo frakt og ventetid, også får du en nyere modell av samme serien.. Bor ikke i nærheten av noen av dem Men hvis det er samme tven og prisen er den samme kommer designe til og avgjøre. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg mener at et selger fortalte meg en gang at R81 og R87(i samme størrelse vel og merke!) er akkurat samme tv'en, så er vel egentlig samme hvem du kjøper! Men bor du nærme f.eks Siba så slipper du jo frakt og ventetid, også får du en nyere modell av samme serien.. Bor ikke i nærheten av noen av dem Men hvis det er samme tven og prisen er den samme kommer designe til og avgjøre. Da blir det R87 på meg da "glede seg til 12. juni" Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Har sett på disse:Samsung Tatung Noen som har erfaring med disse? Her har du en 2500-meldingers-tråd med erfaringer med Tatungen og et par tidligere modeller. Jeg har den selv og er godt fornøyd. Andre har hatt eksemplarer de har følt behov for å reklamere på, men det har gått greit så vidt jeg kan se. Tatung, Taiwans sterkeste merkevare, satser sterkt i Europa med bl.a. fabrikk i Tsjekkia og en oppegående importør i Norge. Endret 6. mai 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tatung blir fremdeles gruset av en samsung R8-eiza-vinner, selv om den er best blandt no-name-tvene. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Så på denne tven i dag på expert, likte den veldig godt fikk se hvordan den var på hd signaler og vanlige signaler. Må si jeg ble imponert over hd, noen som har noen erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Personlig foretrekker jeg middel-klasse-samsung i forhold til sonys absolutt billigste 32 . Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg foreslår at du tar Tatungen .Den har fått veldig god omtale fra blant annet forbruker.no . Jeg bestillte den selv i går kveld fra komplett.no, og er veldig spent Endret 7. mai 2008 av yekcoh Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Som jeg har sagt flere ganger, tatung er en knall-tv, men den er ikke like god som Eiza-vinneren til samsung, og andre tver i samme prisklasse! Den er best av de billige, punktum. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bestilte meg just en R89DX, satser på og bli fornøyd. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Personlig foretrekker jeg middel-klasse-samsung i forhold til sonys absolutt billigste 32 . Kanskje lurt og gå for samsung r87 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå