Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av 32" til 5k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Samsung LE-32R87BD er et bedre valg? Er det et tilbud siba.no har eller har de den til den prisen om en måneds tid også? Er Siba seriøse? Har de postoppkrav som betalingsmåte?

Edit: Har mer eller mindre bestemt meg for en Samsung siden den vil passe fint til ps3.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar

Jeg mener at et selger fortalte meg en gang at R81 og R87(i samme størrelse vel og merke!) er akkurat samme tv'en, så er vel egentlig samme hvem du kjøper! Men bor du nærme f.eks Siba så slipper du jo frakt og ventetid, også får du en nyere modell av samme serien..

Lenke til kommentar
Jeg mener at et selger fortalte meg en gang at R81 og R87(i samme størrelse vel og merke!) er akkurat samme tv'en, så er vel egentlig samme hvem du kjøper! Men bor du nærme f.eks Siba så slipper du jo frakt og ventetid, også får du en nyere modell av samme serien..

Bor ikke i nærheten av noen av dem :(

Men hvis det er samme tven og prisen er den samme kommer designe til og avgjøre.

Lenke til kommentar

Bor ikke i nærheten av noen av dem :(

Men hvis det er samme tven og prisen er den samme kommer designe til og avgjøre.

Da blir det R87 på meg da :thumbup: "glede seg til 12. juni"

Lenke til kommentar
Har sett på disse:

Samsung

Tatung

Noen som har erfaring med disse?

Her har du en 2500-meldingers-tråd med erfaringer med Tatungen og et par tidligere modeller. Jeg har den selv og er godt fornøyd. Andre har hatt eksemplarer de har følt behov for å reklamere på, men det har gått greit så vidt jeg kan se. Tatung, Taiwans sterkeste merkevare, satser sterkt i Europa med bl.a. fabrikk i Tsjekkia og en oppegående importør i Norge.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...