ictys Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 OK, 740 og 750 kommer denne måneden. Noen som tror 730 kommer til å gå noe særlig ned i pris? 740 vil koste ca 5000 og 750 ca 6000 Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Butikkene pleier ikke å sitte med store lagre av slike produkter, og min erfaring er at gamle produkter ofte ikke går særlig ned i pris. Nye produkter er ofte langt rimeligere enn de gamle, så det kan godt hende at 740 og 750 blir rimeligere enn de utgående 720 og 730. MLW Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 I øyeblikket er vel faktisk C-700 dyrest og C-730 billigst.. ...men så er det ikke så mange butikker som rakk å ta inn C-730, siden de ikke har fått solgt ut de forrige modellene ennå; kanskje de hopper rett over C-720 og C-730..så da er det ikke sikkert at noenting faller i pris, egentlig. Lenke til kommentar
ictys Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 umulig å vite noe altså. Sukk, den som lever får se Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har læst forskellige lanceringsdatoer for de to kameraer. Olympus DK siger maj måned. Akamera og digit.no angiver denne måned - marts - som lanceringsmåned med olympus norge som kilde, men på deres hjemmeside kan man ikke se noget om det...Nogen der ved noget om det? Måske ser vi snart en test her på akamera? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Ifølge pressemeldingen kommer de visst i mars. Men C-730 var jo litt treigere enn pressemeldingen sa, så det kommer sikkert mellom mars og mai en gang.. Tipper det går en stund før du får se en test her, de forrige modellene har ennå ikke blitt testet Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har gapt over for mange kameratester mange ganger tidligere, og mars blir en meget travel måned med Cebit og tur til Fujifilms fabrikker i Japan. Olympus C-740/C-750 vil definitivt være kameraer jeg ønsker å teste før sommeren, men jeg lurer på om jeg skal prioritere en roundup av de mest kompakte 4 og 5 Megapikselkameraene først. Hvis det er størst stemning for C-740/50 kan jeg imidlertid revurdere dette... MLW Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det går rykter om at C-750 har en litt større bildebrikke enn de andre 7xx-modellene (0.4'' mot 0.37''), det kan kanskje bedre litt på støy og kromatisk abberasjon.. Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg har gapt over for mange kameratester mange ganger tidligere, og mars blir en meget travel måned med Cebit og tur til Fujifilms fabrikker i Japan. Olympus C-740/C-750 vil definitivt være kameraer jeg ønsker å teste før sommeren, men jeg lurer på om jeg skal prioritere en roundup av de mest kompakte 4 og 5 Megapikselkameraene først. Hvis det er størst stemning for C-740/50 kan jeg imidlertid revurdere dette... MLW Yppersteprestene har visket meg i øret at de vil ha en test av c750 før roundupen kommer... Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg stemmer for test av olympus kameraene (7xxserien) først! -men det er jo meg da... Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvis det er størst stemning for C-740/50 kan jeg imidlertid revurdere dette... MLW Hej Personligt ser jeg gerne en meget grundig test af C750 som nr. 1. Det er jo det første kamera med 10 x zoom og 4 megapixel i verden. Især er jeg spændt på, om det er lykkedes dem at forbedre billedstøjen, der var et af hovedkritikpunkterne mod kameraet sammen med en noget langsom autofokus. C740 forekommer mig umiddelbart at være noget mindre interessant. Kun 3 mp, ingen tilkoblig for ekstern blitz....svært at se den som et indlysende alternativ til C370 - men den er måske også mere tænkt som en afløser for C720? Lugter lidt for meget af et kamera der har fremtiden bag sig.... Hvornår tro du, du kan have en test af C750 klar? Glæder mig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå