Scarn Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Update 15 Eg har no fått grunna det heile, og lakkert fronten og eine sida. Eg blei ikkje fornøgd med lakkeringa, så eg måtte pusse det ned igjen. No skal eg kjøpe meir fint pussepapir og kanskje sparkel, slik at grunnlaget blir bra. Bileta er tatt med eit mobilkamera, så kvaliteten kom deretter. Endret 31. mai 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Update 16 Har no bestilt delar til HTPC-en (og litt til). Ellers er eg omtrent ferdig. Har store problem med å få festa power- og restart knappane, og nedanfor ser du bilete av problema og korleis eg tenkte å feste knappane. For at knappane skulle bli trykt skikkelig inn måtte eg bygge på dei: Eg tok litt teip og teipa bak restartknappen, slik at det skulle sjå litt betre ut. Så klippte eg til litt papp og limte saman. Då blei det slik: Greit nok det, men limen takla det ikkje, og det skulle lite til før det sa knekk. Då seier det seg sjølv at startknappen ikkje vil takle det heller: For dei som lurer på topplokket blir det festa slik: Eg blei ikkje nøgd med korleis spryinga blei, men eg orkar ikkje pusse ned ein gang til. Eg veit iallefall til neste gang at x-finèr tar tid. Tips til korleis eg kan fikse knappane? --> Kommentartråd. Endret 31. mai 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Er det nokon som har ein 120mm viftegrill? Treng 4-5stk, så kunne de vore så snill å sponsa meg? Betalar frakt og andre utgifter. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) No har eg fått tak i 3 viftegrillar. 2 av dei var svarte og 1 var blank. Den blanke har eg no lakkert svart. No manglar eg 1 eller 2 til så har eg alt Nokon som har ei til overs? Ellers er alle komponenta komne i hus unntatt hovudkortet. Endret 22. mars 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 No har forumbrukaren galeglenn sponsa meg med dei 2 siste nødvendige viftegrillane! Tusen takk! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Update 17 No er faktisk alt frå amentio på plass. Har vore sjuk i helga, så har brukt tida på kabinettet. Har fått på plass ein god del, men ventar på ein 1tb-disk frå datakjeden. Slik har det gått føre seg denne gangen: Eg har tatt ut innmaten frå strømforsyninga og søren meg festa den med skolisser og strips. (fronten er for stygg til å visast i skrivande stund) Endret 31. mai 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Update 18 Har fått kobla til det som skal vere inni kassa, men den kvite katoden som skulle vere inni blei bytta ut med uv-lys/blacklight, fordi den ikkje fungerte. Hardisken er på veg, så det er den som manglar. Lurer på om eg skal køyre dualboot med W7 eller xp + eit medie center operativsystem. Gjenstår å finne ut kva slags. Her er i alle fall mange bileter å kose seg med. Avslått (uten startknappar som forøvrig berre var teipa på til anledninga. Vanskelig å finne ein skikkelig løysning, men den kjem!) Endret 4. juni 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå