Plankehaug Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei, jeg har To katter som er mye på farta. Det er Kastrerte Hankatter, så lurte jeg på om det er en Ide og holde dem inne et Par Dager sånn at De ikke stikker av. Den ene er mye mere på Farten en den andre. de er brødre og sloss aldri men den ene kan fortssatt være borte et par dager. jeg hvet at dette er helt Normalt med Hankatter, men finnes det noen måte som får dem til og ikke ville ut så fælt ? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kastrerte hannkatter bruker som regel ikke å stikke av på den måten. Har de vært ute lenge? Isåfall er det ikke vits i å plutselig sperre de inne. Da får du to masete katter Men du kan jo drøye en time eller fem med å ha de ut, dersom du syns de er for lite inne Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Har akkurat same problemet her! To kastrerte brør der den eine kan vere vekke opptil ei veke, medan den andre er utruleg heimekjær. Litt vanskeleg sidan dei går på ormekur av og til. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 "går på ormekur av og til". Hva vil det si? Gir dere dyrene det jevnlig? De skal jo bare ha det et par ganger i året. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dei får ormekur når dei har makk i ræva xD Det skjer titt og ofte det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hehe æsj. Men når de får ormekur får de som oftes ikke mark Kanskje ormen har blitt immun side de får det ofte. hehe. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Ja, han stikker ut om morran så kommern tilbake om kvelden. Ofte full av Søl, mye olje og maling i Det siste. ¨jeg klarer ikke fine ut hvor han går henn så i dag skal han være innekatt. jeg er lei av og ha selskap i dusjen Han nekter og Dusje uten meg Morsom katt, men synd han stikker av. Endret 5. mai 2008 av PCpilot Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Noen katter er bare "vandrere". Kastrert eller ikke. Den ene katten min er sånn, men kommer alltid hjem en gang om dagen for å spise. Det er ikke unormalt. Hvis du er redd for at han skal stikke av og bli borte kan du sette halsbånd på han med tlf-nr på og chip-merke hos dyrlege. Husk at katten din ikke skal vaskes med såpe for ofte. Da fjerner du det natulige fett-laget i pelsen og den vil se færl ut. Endret 5. mai 2008 av mushi Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Noen katter er bare "vandrere". Kastrert eller ikke. Den ene katten min er sånn, men kommer alltid hjem en gang om dagen for å spise. Det er ikke unormalt. Hvis du er redd for at han skal stikke av og bli borte kan du sette halsbånd på han med tlf-nr på og chip-merke hos dyrlege.Husk at katten din ikke skal vaskes med såpe for ofte. Da fjerner du det natulige fett-laget i pelsen og den vil se færl ut. Den er Grei, da har jeg en vandrer her :!: og jeg bare skyller han i dusjen, ikke såpe bare litt lunka vann Da blir han ikke sint heller Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vår pus er mer gira på å være ute på tur hvis vi ikke har vært flinke til å tømme kassa hans. Han er også kastrert hannkatt. Ren kasse = roligere katt. Det er vel dine katter som spiser litt ulikt? Hvilken av de er det som er mest ute på tur, den som spiser mye eller den som spiser lite? Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Den som spier Mye, Kattedoen er ren hele Tiden de Gjør aldri sitt oppi der men den Tømmes og Vaskes når de Gjør sitt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 unnskyld at jeg spør. Men Hvorfor skriver Du med Stor Bokstaver slik ?? Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 unnskyld at jeg spør.Men Hvorfor skriver Du med Stor Bokstaver slik ?? antar at jeg kommer borti "SHIFT" knappen når jeg skrivrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå