Jørnan Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Finnes det noen måte å organisere bildene på iPod Touch på? Når jeg synkroniserer den med PC-en, så kan jeg bare legge inn en mappe med undermapper, og jeg skulle gjerne ha valgt en mappe her og en der. Jeg vil også organisere mappene slik det passer meg, men jeg sliter med å finne ut av hvordan. Håper noen har noen gode råd En annen ting: på Apples nettsider står det at supporttelefonen dems koster 359 kr (!) per samtale etter at produktet er 90 dager gammelt. Det kan vel umulig stemme? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Har ikke noe å si. Du må sortere bildene på PC-en for så å få mappene synkronisert med iTunes. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Har det vel, har du hacka den kan du flytte på de som du vil via Finder... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Åh, My bad Har ikke brukt detta finder programmet før Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Takker for svar. Har ikke hacket den, men det kan det nok hende skjer snart Vil sortere bildene mine! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Lag en mappe på pcen som heter bilder. Lag undermapper inne i mappen "Bilder" og sorter så mye du vil. I iTunes velger du hovedmappen, altså "Bilder". Da vil du på bilder på iPoden få opp hver undermappe som en egen katagori på en måte. Samtidig er det en egen katagori for alle bildene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå