Sith Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror jeg slenger meg på den hornsalt teorien jeg! Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Da tyr du til hornsalt! mjaaa Tror heller jeg satser å holde isen lengst unna ganen jeg Lenke til kommentar
deleder Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 150 kroner! Hadde sagt 200 minst!! Men ON-topic: Du kan ikke ha med deg en mikser som du kan mikse isen i og så spise den som sløsh(?)? Ja, sykt stor forskjell på 150 og 200:p Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Var store penger som sto på spill ja Men hornsalt fungerer det, husker jeg brukte det da jeg skulle spise 2 liter krokanis på 20min. Viktig å få det inn i nesa istedenfor at den henger på utsiden. Er litt ubehagelig i det man sniffer det opp, men skal love deg brainfreezen er 10 ganger så ille. Uten hornsaltet har du ikke sjangs. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg anbefaler store biter, et par tygg og svelg rett ned. Seriøst folkens, man må da ta ett veddemål som en mann, og ikke dirve med sånne "jentetriks" Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 hehe. du betaler ditt eget veddmål -laget av kompisene dine?? Hundre kroner?? :!: Trodde det var snakk om mer enn en lusen hundrelapp. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hvis noen her gidd å spandere isen på meg så kan jeg legge ut en video av hvordan det skal gjøres. Er det ikke bare de små saftisene? Ser ikke for meg at det skal være noe problem. Edit: Leste visst ikke godt nok...15 min er ikke særlig lang tid. Endret 6. mai 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 er ikke friskis i pakker sånne lange tynne a? Da er det bare å svelge hele da! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg ville satsa på å faste i to dager på forhånd, så du er dritsulten når du skal spise isen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hundre kroner?? :!:Trodde det var snakk om mer enn en lusen hundrelapp. Ja, så teit. Tenk å bare få 100,- for å ha det gøy med venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå