LarsRoger Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja som tittelen godtok jeg i et svakt øyeblikk å "prøve" å spise 2 pakker friskis (aka 20 stk) på 15 minutter. Nå som sommeren er på vei og jeg snart må prøve på dette lurte jeg på om noen hadde et par tips? Mange penger står på spill folkens , håper på seriøse svar som kan hjelpe. (F.eks noe jeg kan spise i forveien så at jeg ikke får så sykt icebrain ;o ) Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Ja som tittelen godtok jeg i et svakt øyeblikk å "prøve" å spise 2 pakker friskis (aka 20 stk) på 15 minutter. Nå som sommeren er på vei og jeg snart må prøve på dette lurte jeg på om noen hadde et par tips? Mange penger står på spill folkens , håper på seriøse svar som kan hjelpe. (F.eks noe jeg kan spise i forveien så at jeg ikke får så sykt icebrain ;o ) Røsk ut alle pinnene først og det skal gå på 5 -10minutter om du ignorerer icebrain. *edit* Og ising i tenner. Endret 4. mai 2008 av Ole J Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ta de opp fra frysern en stund før de skal spises så de ikke er steinharde. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hornsalt i nesa hjelper veldig mot brainfreeze. Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 HornSalt? hvor kan jeg få tak i dette? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 De fleste dagligvarebutikker har hornsalt . Bare husk å ta mye når du først er i gang, bruker du lite kan det få motsatt effekt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Haha. Det MÅ være en spøk ? :!: Hornsalt får du kjøpt i butikken ved bakevarene. Jeg ville IKKE hatt det i nesen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg regner med dere ikke har avtalt hvor myke/smeltede de kan være? Så lenge det er biter igjen, kan du si at du spiser dem. La dem tine en stund først mao, og legg isen uten pinner i en stor bolle. Husk skje, så slipper du å frise av deg fingrene i tillegg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Det der er bare tull. Må ikke finne på å dytte salt opp i nesa. Det vil svi værre enn pepper. Legg alle i en boks og la dem smelte, så drikker du innholdet etterpå. Da har du jo i teorien "spist" alle sammen. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dere er så joykillers ... Lenke til kommentar
Largie Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja som tittelen godtok jeg i et svakt øyeblikk å "prøve" å spise 2 pakker friskis (aka 20 stk) på 15 minutter. Nå som sommeren er på vei og jeg snart må prøve på dette lurte jeg på om noen hadde et par tips? Mange penger står på spill folkens , håper på seriøse svar som kan hjelpe. (F.eks noe jeg kan spise i forveien så at jeg ikke får så sykt icebrain ;o ) Har dere blitt enig om at isen må være frossen? Hvis ikke tiner du all isen i en boks og drekker så fort du makter Du får nok protester, men hvis de krever at det skal være en IS tilfører du bare isbiter Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Klarer du dette er du helten min! Kan jeg spørre hvor mye du får for dette? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nesj, protesterer de kan du bare si at de ikke har lov å endre reglene i ettertid som de vil. Da blir veddemålet ugyldig. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Tror aldri i livet du klarer det. Men prøv å svelg dem som fort som mulig. Brain freeze kommer av at ganen blir kjølt ned og kroppen tror at hjernen(like over) blir eid. Det hjelper å presse tunga opp mot ganen, evt hvis du har lov prøv å skylle med litt varm te?(ikke for varm, drit å få både brain freeze og skolda munn) Carl Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja som tittelen godtok jeg i et svakt øyeblikk å "prøve" å spise 2 pakker friskis (aka 20 stk) på 15 minutter. Nesj, protesterer de kan du bare si at de ikke har lov å endre reglene i ettertid som de vil. Da blir veddemålet ugyldig.Så lenge de avtalte at han skulle spise dem, sitter han nok i klisteret. Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Klarer du dette er du helten min! Kan jeg spørre hvor mye du får for dette? Mener å huske at det var 150kr:P, Må betale isen selv tho.. så tjener vel 100 kr hvis jeg greier det:).. blir vel til helgen.. Isen må være frossen btw =/ Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Klarer du dette er du helten min! Kan jeg spørre hvor mye du får for dette? Mener å huske at det var 150kr:P, Må betale isen selv tho.. så tjener vel 100 kr hvis jeg greier det:).. blir vel til helgen.. Isen må være frossen btw =/ Sorry meg.. men 150 kr? Hadde aldri gjort det for så lite.. Huff.. Hadde det vært noen tusen å tjene på det så Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 150 kroner! Hadde sagt 200 minst!! Men ON-topic: Du kan ikke ha med deg en mikser som du kan mikse isen i og så spise den som sløsh(?)? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kjør hele greia til sørpe i hurtigmikser slik han over meg foreslo, og så slurper du det i deg med en gummislange slik at isen ikke kommer i kontakt med ganen og kjøler den ned (slangen må altså gå ned til svelget). Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Kjør hele greia til sørpe i hurtigmikser slik han over meg foreslo, og så slurper du det i deg med en gummislange slik at isen ikke kommer i kontakt med ganen og kjøler den ned (slangen må altså gå ned til svelget). Må nok spise det som vanlig is :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå