Lightboy Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei.Jeg lurte på å kjøpe meg nytt kabinett som har bedre gjennomstrømning,muligens med flere kabinettvifter og lurer på hva som er lurt å velge.jeg har dette fra førAopen Jeg har 2 geforce 8800gtx kort som krever ganske mye kjøling og har merket at temperaturen kan bli litt høy til tider så jeg har tenkt å bytte ut det kabinettet jeg bruker nå. Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 her var det sannelig stille:-) Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hei.Jeg lurte på å kjøpe meg nytt kabinett som har bedre gjennomstrømning,muligens med flere kabinettvifter og lurer på hva som er lurt å velge.jeg har dette fra førAopenJeg har 2 geforce 8800gtx kort som krever ganske mye kjøling og har merket at temperaturen kan bli litt høy til tider så jeg har tenkt å bytte ut det kabinettet jeg bruker nå. Er det det AOpen kabinettet du linket til med innebygget psu på 400watt som du driver hele dette systemet ditt med? 2x8800GTX i SLI, 3-4 harddisker, 8gb ram, lydkort, cpu på 3ghz++ Endret 8. mai 2008 av Bardis Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 nei,jeg byttet til en chieftec 500watt fo en stund siden,vet ikke om kansje det er også for lite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå