haagen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hei, jeg skal endre på størrelsen på mine partioner og lurer på hvordan jeg får det til. Kan ta som eksemple, Skal ta 1GB fra C og flytte den 1GB'en over til F:\ Skal også slette hele H:/ som er på 10GB og sette den plassen over til F:\ Finnes det noe program som kan gjøre dette for meg, uten at det ødelegger noe, eller føkker opp noe ? Helts også noe som er lett å bruke Endret 4. mai 2008 av haagen Lenke til kommentar
haagen Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Last ned Gparted. Skal ta et titt på det programmet, takk Eh, det er jo noe linux greier. har windows jeg Endret 4. mai 2008 av haagen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er linux basert ja. Men det gjør ikke noe at du har xp for xp kjører ikke når du bruker programmet. Bare last ned iso. filen på siden og brenner den ut på en cd eller dvd, så restarter du PC-en og starter fra CD-en Lenke til kommentar
haagen Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Det er linux basert ja. Men det gjør ikke noe at du har xp for xp kjører ikke når du bruker programmet. Bare last ned iso. filen på siden og brenner den ut på en cd eller dvd, så restarter du PC-en og starter fra CD-en Ok, hørtes ut som et genialt progra. Men problemet er at jeg ikke har noe cd eller dvd plate liggende her nå crap Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Vis hovedkortet ditt støtter det så kan du også starte opp fra en minnepenn. Lenke til kommentar
haagen Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Vis hovedkortet ditt støtter det så kan du også starte opp fra en minnepenn. Hehe, har ikke noe minnepenn liggende heller. hehe Men kan kan huske jeg har vært borti noe sånt program før, men trengte bare innstalere det, men husker ikke hva det heta Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Du tenker kanskje på norton partition magic? Det kan kjøres direkte i xp uten å måtte brenne det ut. Men det koster penger. Lenke til kommentar
haagen Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Du tenker kanskje på norton partition magic? Det kan kjøres direkte i xp uten å måtte brenne det ut. Men det koster penger. Jepp var det jeg tekgte på .Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå