Totenkopf Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 så.. noen Firearms' klaner som trenger et nytt medlem? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hva er Firearms, er det en mod til Hafl life??? Hvis det er en mod, hvor kan jeg laste den ned? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 ENDELIG en som spiller Firearms her.... har ventet lenge på dem mail meg på: [email protected] og/eller kom til #irm på gamesnet (east.gamesnet.net) (IRC) så kan vi sikkert snakkes......du finner meg lett som Eurofighter eller Euro-etellerannether........ Firearms! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 "]Hva er Firearms, er det en mod til Hafl life??? Hvis det er en mod, hvor kan jeg laste den ned? jau en hl-mod www.firearmsmod.com eller www.irm-fa.tk (får nytt domain når sia er ferdig etc) på downloads GL HF Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 ah.. andre norske firearms spillere .. Kunne vel ha prøvd å komt inn i klanen tatt en tryout eller no må bare få den nye pcen' først (som jg får i neste uke eller no) så jg faktisk kan spelle FA igjen .. (den forrige pcen er litt fucka :x ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå