DaWgMiNaToR Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Har opplevd en del ganger nå at PCen begynner å lage en mystisk pipelyd når jeg kjører enkelte programmer. Noen av de det skjer med er for eksempel dosbox og i veldig sjeldne tilfeller winamp. Temperaturen på skjermkort, hovedkort etc. er helt ok når dette skjer. Hva kan dette være? Det høres ut som om det enten kommer fra hovedkortet eller harddisken. Har et Epox 8KDA3+ hovedkort og en Seagate harddisk på 120GB hvis det skulle være relevant.. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Regner med at det kommer fra harddisken, men tror ikke at dette skal være noe problem. Kan vel kanskje også være at det kommer fra vifta når den kjører på en spesiel hastighet? Lenke til kommentar
DaWgMiNaToR Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Hmm..nei jeg tror ikke det er vifta, da den alltid har kjørt på samme hastighet. Men nå kommer den pipelyden uansett hvilket program jeg kjører, samt når jeg f.eks. ser på videoer på YouTube... Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er jo ikke uvanlig at harddisken begynner å komme med litt rare lyder etter en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå