Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du kjøpt dell pc :lol:

du snakker som en idiot som ikke aner hva du snakker om, Dell er de beste på service, glem alle de norske og andre lefdal pcer...

banker stort sett alle andre levrandører langt ned i støvlene, hvis du lurer hvordan så kan du/dere lese på dell sine sider og se hvorfor...

ellers til saken, mellom 7-14 dager bruker de så står maskina på døra :D

mvh Christian

Lenke til kommentar

ja, nok et eksempel på en som skal komme og leke smart om noe han ikke har peiling på. Har selv hatt en Dell Inspiron i 4-5 mnd nå, og den fungerer ypperlig, selv med xp home edition har stabiliteten og ytelsen vært helt topp. Og prismessig hadde ingen andre leverandører noe de skulle ha sagt, den lå godt over 2-3k under samtlige, og da var det ofte med desktop AMD cpu'er også...

Men tilbake til topic, levering er topp, selv jeg fikk min rett på døra, trass i at jeg bor 2 mil fra byen, med elendig veier og mobildekning. Linjegods ringte dagen før, hørte når det passet, og kom en time for sent...men det var verdt det :)

Lenke til kommentar

Er det snakk om bærbar er jeg helt enig i at Dell er å anbefale...er jo ikke så mye en kan gjøre inni en sånn selv.

Ved stasjonære derimot, mener jeg at man i mange tilfeller betaler for mye unødvendig service/garantier (på 6 år, har jeg kun hatt et lite problem med en harddisk fra Dell - sånne ting har jo garantier ellers også, men kanskje noe vanskeligere reklamasjonsrutiner). Ikke noe å si på ytelsen på Dells systemer heller, bortsett fra at de kan være lite kompatible med andre "standard"-produkter som bla. minne.

Uansett, går du for "ferdig"-PC så er absolutt Dell å anbefale!

Lenke til kommentar

Dell og levering tidsnok fungerer bra (er en av dem som levere dell på kvellinga= :D hehe..

Men... Dell og service.. det går ikke bra.

Kjøpte en Dell bærbar hvor utstyr manglet i forsendelsen. Fikk isteden noe vi ikke hadde bestilt. Greit nok.

det tok 2 måneder og utallige henvendelser på autosvar til vår konsulent og andre som skulle gi beskjeden vider. gudd damnet.

i mellomtiden fikk vi regning på en maskin som skulle leases..

regningen var og ein purreregning... hurra. *ler*

etter 4 mnd var ordren komplett og leasing avtale i boks.

Hurra for GUDDE service.

slikt koster ola forbruker unødig masse masse tid.

Returvarer hentes somregel med en bismak av sure miner. kjedeligt

Dette er Dell generelt. Har du opplevd masse bra fra Dell.. heldige deg. :o

Dell er faktisk veldig billig i forhold til pc'ens innhold og leveringsservice. Den sga de ha. :p

usj.. blei mye Dell her.. naidå.. eg kjøpe kun "dele pc". det må byggast sjøl.. e det som e konge 8)

Lenke til kommentar

alle som leverer pc og alt som har med pcer å gjøre roter noen ganger, men men, jeg mente at servicen de kan tilby er nok av litt mer omfattende enn hva andre kan, altså kanskje jeg tenkte meg litt lite om, men hvis man tar med alle produkter de tilbyr og til hvem, private og bedrifter så har de mye bedre service enn andre.

men glem nå det, det var ikke det dette tråden handler om,

de leverer pcer som funker på døra.

Lenke til kommentar

Pc'n blir frakta med linjegods og levert rett på døra. Det gikk ca. 1 mnd fra jeg bestillte pc'n til den ble levert på døra, om jeg ikke husker feil.

Selv er jeg ikke fornøyd med min dell pc. Den har veldig dårlig ytelse og komponentene som den er satt sammen av er elendige. Det er mye bedre og man får mye mer for pengene om man bygger en pc selv, eventuellt får noen til å bygge den for deg. :yes:

Lenke til kommentar

Som du sikkert har fått med deg har dell en tjeneste på nettet som gjør at du til en viss grad kan sette opp komponenter selv. Jeg vil ikke si at billige variantene hos dell alltid er like bra. Ikke fordi det er dårlige komponenter, men svakere og eldre komponenter. Kanskje du har hvert uheldig å bestilt noen komponenter som de ikke hadde på lager og tok tid før de fikk inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...