BadGuy Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hva bruker dere for å trimme skjermkortet? Jeg kjører 220/500 nå. Får ikke mer med Coolbits. (Går det an å sette den til mer?) Liker ikke Power Strip. Må se på den dumme Tip of today-saken 5 sek. for hver reboot. Går på veggene av sånt !!!! Sliter ogå med at nVidia Reffix ikke kan lese info fra skjermkortet??? Får dermed ikke bruke denne. Tilter snart av å spille i 60Hz. !!!!!! Alle gode tips mottas med takk :smile: Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hva kjører Daytona kortet på egentlig? 175/400? Eller no slikt? Bare lurer litt. Er du fornøyd med det kortet? Er jo sable billig dah, nesten for billig. Blir nesten litt mistenksom. Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Quote: Tilter snart av å spille i 60Hz. !!!!!! Hva med å gå på properties på desktop'en, deretter settings -> advanced -> adapter -> refresh rate? Fungerer fint som f*** det. Bare sett oppløsning og fargedybde som du vil justere på først, deretter følg overstående. Har fungert bra på alle nVidia-korta jeg har hatt. -- Tommy H. Lenke til kommentar
BadGuy Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Quote: On 2002-01-11 17:16, JenkaRiPS skrev: Quote: Tilter snart av å spille i 60Hz. !!!!!! Hva med å gå på properties på desktop'en, deretter settings -> advanced -> adapter -> refresh rate? Fungerer fint som f*** det. Bare sett oppløsning og fargedybde som du vil justere på først, deretter følg overstående. Har fungert bra på alle nVidia-korta jeg har hatt. -- Tommy H. Da har ikke du kjørt Win XP/2000 Men takk for svar :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå