chaos king Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 jeg har kjøpt to par akg k416p, og begge har nå fått en slurvete overgang mellom kabelen og 3.5 mm kontakten til ipoden min. orker ikke styre med masse greier der jeg kjøpte den, fordi jeg for det første ikke har kvitering på noen av dem, og for det andre at jeg ser for meg at det burde være en enkel sak å bytte dette selv? noen som vet om noen guider eller steder der de selger ting som kan hjelpe meg å bytte kontakten? hvis jeg skal bytte dette selv, er jeg lite keen på at jeg mister noe av den suverene lyden jeg har hatt i disse mens de fungerete, så det å ikke være noe slurvete hypotetiske greier jeg prøver meg på på disse selv om jeg har to:P på forhånd takk for svar:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 http://captain-odegard.com/audiojacks.html Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 takk;) Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 men er det ingen som vet en metode som er litt mer"hjemmelaget" som ikke krever lodding? Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 ingen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 selvfølgelig må du lodde. nytter ikke å teipe lydkoblinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå