BigJaffa Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hei. Har eit lite/stort probelm her. Har fått meg ny pc, men det henger seg på nyere spel. Eg har prøvd Assassin`s Creed og NFS Pro street, begge spela henger seg i starten eller inni spelet. Assassin henger seg under intro videoen og ProStreet henger seg under første løpet. (Begge spela er orginale). Eg har heller ikkje noko probelm med varme heller. XFX GeForce 9800 GTX 512 MB Gigabyte GA-EP35C-DS3R Intel Core 2 Duo E8400 OCZ DDR2 2GB-Kit (2x1024MB) PC2-6400 SLI-Ready Edition Endret 4. mai 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
DrLemming Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Windows Vista er vel generelt kranglete om du har det..sjekk at du har nyeste DirectX og. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Eg bruker XP Pro, kan det være problemt? EDIT: Eg har problemer under filmer og. Det hakker i lyden og litt i videoen av og til, det varer ikkje meir enn nokon sekunder men det er passe irriterende. Kan det være noko gale med minne? EDIT2: Eg lasta ned SpeedFan og såg at +12V ligger på 0,77V og ein temp på 57 grader som eg ikkje veit kva kan være. Har sitt i biosen og der er +12V på 12,22V. Nokon som veit kva problemet kan være?? Endret 4. mai 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Nokon som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Legolin Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du har skaffet deg de nyeste driverene til dette kortet? Og at det er verifisert til XP? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Har alle dei nyeste driverene og dei skal funker på XP. EDIT: Fant ut at det var Skjermkorte som var på 58 grader. Men kan det være det som er grunnen til alle problemene mine? Endret 5. mai 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 58 grader på et 9800GTX kort er ikke høyt så ingen problemer der Har en del problemer selv når det gjelder spill på maskinen så tror nok det er i bunn og grunn Vista som lager problemene. Løsning? : installer XP og send vista plata til Bill Gates sammens med en kniv og gaffel Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 58 grader på et 9800GTX kort er ikke høyt så ingen problemer der Har en del problemer selv når det gjelder spill på maskinen så tror nok det er i bunn og grunn Vista som lager problemene. Løsning? : installer XP og send vista plata til Bill Gates sammens med en kniv og gaffel Eg bruker WinXP pro som eg skreiv litt lenger oppe. Eg prøvde overlord og det klikka etter 5 min. Til no er det bare NFS most wanted som funker. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Ingen som veit kva som kan være gale? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Er det ingen som har noko ide om kva som kan være gale? PCen skal jo ikkje henge seg under speling Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kjør en minnetest, huskar ikkje navnet på noken i farta, men du finner sikkert med litt googling. Kva nøyaktig er det som skjer? Kommer det blåskjerm? Stoppar berre alt opp sånn at du må restarte? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) jeg hadde samme problem når pcen min var nesten ny...den hang seg ofte når jeg startet en film, og hang seg nesten alltid i spill, mest når jeg skulle loade baner. dette gjaldt også helst de nyere og tyngre spillene. jeg fant ikke no løsning og måtte formatere hele dritten... :S jeg fikk foresten opp en bluescreen, også restarta pcen seg... skjer dette med deg? Endret 12. mai 2008 av IronMartin Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 nei eg har ikkje fått bluescreen. Får prøve å formatere da. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Ser ut som det funka da eg fekk Vista på den. Men da kom det eit nytt probelm, spela blir opna i vindu ikkje full skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå