Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med nyere spel og filmer på ny pc.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har eit lite/stort probelm her. Har fått meg ny pc, men det henger seg på nyere spel. Eg har prøvd Assassin`s Creed og NFS Pro street, begge spela henger seg i starten eller inni spelet. Assassin henger seg under intro videoen og ProStreet henger seg under første løpet. (Begge spela er orginale). Eg har heller ikkje noko probelm med varme heller.

 

XFX GeForce 9800 GTX 512 MB

Gigabyte GA-EP35C-DS3R

Intel Core 2 Duo E8400

OCZ DDR2 2GB-Kit (2x1024MB) PC2-6400 SLI-Ready Edition

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg bruker XP Pro, kan det være problemt?

 

EDIT: Eg har problemer under filmer og. Det hakker i lyden og litt i videoen av og til, det varer ikkje meir enn nokon sekunder men det er passe irriterende. Kan det være noko gale med minne?

 

EDIT2: Eg lasta ned SpeedFan og såg at +12V ligger på 0,77V og ein temp på 57 grader som eg ikkje veit kva kan være. Har sitt i biosen og der er +12V på 12,22V.

194133.jpeg

 

Nokon som veit kva problemet kan være??

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

58 grader på et 9800GTX kort er ikke høyt :) så ingen problemer der :)

Har en del problemer selv når det gjelder spill på maskinen så tror nok det er i bunn og grunn Vista som lager problemene.

 

Løsning? : installer XP og send vista plata til Bill Gates sammens med en kniv og gaffel

Lenke til kommentar
58 grader på et 9800GTX kort er ikke høyt :) så ingen problemer der :)

Har en del problemer selv når det gjelder spill på maskinen så tror nok det er i bunn og grunn Vista som lager problemene.

 

Løsning? : installer XP og send vista plata til Bill Gates sammens med en kniv og gaffel

Eg bruker WinXP pro som eg skreiv litt lenger oppe. Eg prøvde overlord og det klikka etter 5 min. Til no er det bare NFS most wanted som funker.

Lenke til kommentar

jeg hadde samme problem når pcen min var nesten ny...den hang seg ofte når jeg startet en film, og hang seg nesten alltid i spill, mest når jeg skulle loade baner. dette gjaldt også helst de nyere og tyngre spillene. jeg fant ikke no løsning og måtte formatere hele dritten... :S

 

jeg fikk foresten opp en bluescreen, også restarta pcen seg... skjer dette med deg?

Endret av IronMartin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...