Mr. Zero Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei! Jeg trenger en bærbar pc til å ta med på skolen som jeg kan jobbe med, delvis spille med, se på film, msn og surfe. Den skal være under 10 000 kr og helst 7000 kr Har sett på mange og den her synes jeg var drit stilig: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=89520 Var den bra eller anbefaler dere en annen? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Såg veldig bra ut denne PC-en ja, men hp er kjent for en del feil. Og det var kansje litt liten skjerm på den, men det er sikkert bare smak og behag. Eg har denne, og dette er en velig bra pc til både film, skule og spill. Endret 5. mai 2008 av KNB Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Kan du sende en ny link? hehe, linken du oppga var en feil trur jeg:p men takk! Lenke til kommentar
vong10 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg ville ha holdt meg unna HP. Er uffatelig mye feil med dem og servicen deres er elendig. Gå heller for andre som Asus, Toshiba, LG, Dell+++. Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Ok! Har også hørt at Asus suger, men men. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Huffda, dreit litt på leggen der, kopierte bare fra siden å glemte å endre url'en :!: Fiksa linken nå... Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Huffda, dreit litt på leggen der, kopierte bare fra siden å glemte å endre url'en :!: Fiksa linken nå... hehe, ok, takk ska du ha! Den var da litt dyr:p også mener jeg at acer sine bærbare er bare av plast:p takk for forslaget;D Endret 5. mai 2008 av Chanji Lenke til kommentar
KNB Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Den er litt dyr ja, men du får mye for pengene. Hva forventer du at bærbare skal være lagt av da? støypestål Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Anbefaler noen gode pc-er? Jeg skal ta den med på skolen(selvfølgelig bruke den til skolearbeid), surfe og msn. Når det gjelder spell så speller jeg omtrent bare FM:D :!: Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Sier det samme som jeg sier til alle.. Dell XPS M1530. Med 15% rabatt får du denne og bedre res (1440x900) og bluetooth mus til 7497kr. Tilbudet gjelder til og med i morgen (11.6). Utrolig mye for pengene, den er relativt liten og lett, og veldig solid. Børsta stål har den også Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg ville ha holdt meg unna HP. Er uffatelig mye feil med dem og servicen deres er elendig. Gå heller for andre som Asus, Toshiba, LG, Dell+++. Klager på feilene til hp og vil heller gå for dell? Hva faen? HP har ja noen feil, men det er som regel på maskinene som er bygget for vista og bare er hastet sammen xp-drivere. Av dem som er nevnt der ville jeg ranka dem slik her: Toshiba, HP, Asus, Dell... LG sine maskiner har jeg ingen erfaringer med. Jeg foretrekker faktisk IBM Lenovo Lenke til kommentar
vong10 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg ville ha holdt meg unna HP. Er uffatelig mye feil med dem og servicen deres er elendig. Gå heller for andre som Asus, Toshiba, LG, Dell+++. Klager på feilene til hp og vil heller gå for dell? Hva faen? HP har ja noen feil, men det er som regel på maskinene som er bygget for vista og bare er hastet sammen xp-drivere. Av dem som er nevnt der ville jeg ranka dem slik her: Toshiba, HP, Asus, Dell... LG sine maskiner har jeg ingen erfaringer med. Jeg foretrekker faktisk IBM Lenovo Jeg sier dette etter mine egne erfaringer og venner som har hatt problemer med HP. Det er greit hvis du opplever HP som bedre enn andre merker. Men for min del så ligger HP på bunnen av ranken. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kikk pgså på XPS m1330 også, hvis 15,4 er litt stort. Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Om du vil ha en veldig rolig, kraftig, og lett pc, eller rett å slett bare konge pc, så kjøp deg en Zepto znote 6625wd. disse er rå! Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 hva med den her http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=86183 den passer jo bra til skole:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå