Leeroymonster Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg mangler en list på den ene døra på bilen min, en Golf II. Det ser skikkelig stygt ut, så jeg fikk tak i en list, og skulle tidligere i dag feste den. Grunnen til at listen var fjernet i første omgang var at den "åpner" seg forran fordi døra henger litt, så jeg kom på den brilliante idéen å lime litt for å få den til å sitte. Jeg tenkte jo som så at den lista aldri skal av igjen uansett (gammel bil). Saken er den at det ikke funka og lista måtte av igjen, ,men nå sitter jeg jo igjen med stygge, stygge limrester og merker på døra mi. Noe jeg kan bruke for å fjerne dette uten å fjerne selve lakken? Er en type superlim (limfuge). Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg mangler en list på den ene døra på bilen min, en Golf II. Det ser skikkelig stygt ut, så jeg fikk tak i en list, og skulle tidligere i dag feste den. Grunnen til at listen var fjernet i første omgang var at den "åpner" seg forran fordi døra henger litt, så jeg kom på den brilliante idéen å lime litt for å få den til å sitte. Jeg tenkte jo som så at den lista aldri skal av igjen uansett (gammel bil). Saken er den at det ikke funka og lista måtte av igjen, ,men nå sitter jeg jo igjen med stygge, stygge limrester og merker på døra mi. Noe jeg kan bruke for å fjerne dette uten å fjerne selve lakken? Er en type superlim (limfuge). Prøv f.eks Amazing Roll Off eller annen god avfettning...Hvis det ikke virker, må du lakkrense! Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Lakkrense? Det vil si bruke rubbing/compund Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du kan prøve f.eks. Label Off fra Biltema eller noe annet sitrusbasert, men jeg er usikker på om det hjelper mot den typen lim. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Kan jo prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå