Gå til innhold

GTA IV; Radio/TV tråden.

Anbefalte innlegg

Dette er da tråden hvor man kan snakke om morsomme ting man har hørt/sett på radioen eller Tv'en på GTA IV, eller fortelle om sine favoritt radio/tv-kanaler, helst med en begrunnelse :)

Jeg kan begynne:

Min favoritt radiokanal er Liberty Rock, rett og slett fordi de har ganske mye bra musikk, som jeg har hørt mye før. Classics har og ganske mye bra, med mange fete sanger.

Jeg liker reklamene på radioen, den morsomste må vel være reklamen for Electrolights energidrikk. "If you don't drink Electrolights while you work out, you could die!" og "What exactly IS electrolights? Well, who cares? All I know is that their few in numbers and we've got them!" Disse to gullkornene ler jeg like mye av hver gang ^^

Så, er det noe dere har opplevd som har fått dere til å bryte ut i latter? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke hvilken radiokanal jeg hørte det på,

men jeg holdt på å dø av latter når jeg hørte en amerkansk versjon av "forelska i læreren"

seriøst.. dø altså.. hehe..

utenom det så må talkshow radiokanalen være en av de beste kildene til latteranfal bak rattet...

Lenke til kommentar
vet ikke hvilken radiokanal jeg hørte det på,

men jeg holdt på å dø av latter når jeg hørte en amerkansk versjon av "forelska i læreren"

seriøst.. dø altså.. hehe..

utenom det så må talkshow radiokanalen være en av de beste kildene til latteranfal bak rattet...

Det er på Radio Broker.. ganske bra kanal. Er forresten Ralph Myerz som har miksen, og de er norske såklart.

Sett lite på TV, men fått med en del reklamer og nyheter fra wasel news.. Geniale greier.

Ellers må nettet sjekkes ut. Spes en av flyoperatørene som har en del "fakta" om europa. Likte spes "Ugly people can still be filmstars in europe"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Liberty Rock radio har nok den grommeste musikken i min bok. Men jazzkanalen JNR har også fantastisk musikk. Litt synd den har en noe kort spilleliste.

På tv er jo det historie programmet om liberty city veldig underholdene da. Synes ikke de andre programmene var det helt store.

Lenke til kommentar
Hvilken tvserie liker dere best på tv'en da? Jeg klarer ikke å slutte å le av The Mens Room, han ene tar litt av! :D

Samme her. :p

“On today’s show, we’re going to be talking about different aspects of health, especially how to endanger the health of others.” :)

Det er for øvrig Bas Rutten, tidligere UFC-mester. Han sto også for motion capture til slåssingen i spillet.

Showet er forresten ikke så ulikt noen av selvforsvarsvideoene han har laget IRL.

Eksempelvis denne.

Lenke til kommentar

Ikke noe med radio eller tv å gjøre, men morsomt er det:

Når Niko er på fylla å skal skaffe taxi er jo bare helt fantastisk, ler like mye hver gang

Snøvler etter drosjen "YELLOW CAR" før han ramler ut i veibanen og blir påkjørt :!:

Endret av stianosthus
Lenke til kommentar

"babiesovernight.com" er en flott reklame på Liberty Rock(tror jeg)?

"I didn't like the baby I had, so I threw the baby in the trash and ordered a new one at babiesovernight.com" :!:

Da ler jeg vel nesten hver gang... :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...