Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med cd-rom/brenner


Anbefalte innlegg

Hei, skulle brenne ut noen iso-image filer(nye Kubuntu), men uansett hvilket program jeg brukte(poweriso, nero, imgburn) så stoppet den på 26-29% og sa at noe var feil.

Prøvde så å brenne fila med dama sin pc, noe som gikk glatt, og ingen feilmeldinger. Siden den var bootable, fikk jeg sjekket at den startet opp på hennes pc, før jeg skulle prøve den i min pc. Når jeg putter den inn får jeg bare beskjed om at jeg har satt inn en tom cd???

 

Kan nevne at jeg tar kopi av mine DVD-er og brenner disse ut, og har ingen problemer med å se disse( hverken på pc eller med dvd-spiller)

 

Noen ideer på hva som kan være galt eller hva jeg kan sjekke?

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå prøvdå brenne ut en data cd med noen bilder og noen mp3 på. Fikk feilmelding i nero om at den ikke fikk "finalized" eller noe, og at brenningen ikke var i orden. Pakket så denne ("defekte") CD-en i dama sin maskin, og innholdet spratt opp. Null problem å spille av mp3'ene og hun kunne se bildene uten problemer....

Dette virker veldig rart.. noen som kan ha noen ideer? er det bare å sende inn eller kan det være software?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...