onkeljubalong Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei, i den siste måneden har jeg hatt et problem med at Opera lukker seg enten akkurat i det en youtube-video begynner (det vanligste av de to) eller et sted midt inne i den. Det kommer ikke opp noen feilmelding. Jeg har prøvd å reinstallere (har lastet ned den nyeste versjonen) men det hjalp ingenting. Kjører XP. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Prøv å kjør CCleaner. Finner det på google. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Det hjalp ikke. Jeg ser at det noen ganger blir opprettet et notepad-dokument på skrivebordet mitt (hva i alle dager?) med error-melding. De første linjene går som dette: # # An unexpected error has been detected by HotSpot Virtual Machine: # # EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) at pc=0x6d74ad49, pid=3648, tid=3640 # # Java VM: Java HotSpot Client VM (1.5.0_09-b03 mixed mode) # Problematic frame: # V [jvm.dll+0x8ad49] # Noen som klarer å tolke noe utifra det? Endret 5. mai 2008 av onkeljubalong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå