Gå til innhold

Formaterte og la inn windows pånytt.

Anbefalte innlegg

Hei

Hadde litt plassproblemer på C disken så tenkte eg skulle formatere og legge windows inn på nytt, samt utvide C disken litt. Prøvde å utvide, men det gjekk ikkje, så sletta eg to partisjoner og prøvde å lage ein ny, større ein. Dette gjekk heller ikkje. Kunne berre lage ny partisjon som var like stor som den forrige. Fekk det ikkje til og la windows innpå C disken, med akuratt samme volum på partisjonen som før.

Då skulle eg lage til den andre partisjonen eg sletta, men då kom det opp ein feilmelding. Når eg er inne i windows på disk management, og skal opprette partisjon kjem det opp at det ikkje er nok diskplass. Sjølv om det er det.

Kva skal eg gjere?

Tusen takk for all hjelp på førehand :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du hatt en primær-partisjon og en extended partisjon med 2 (evt flere) logiske partisjoner?

Selv om du sletter en logisk partisjon vil ikke dette redusere plassen den extended partisjonen tar (og dermed får du ikke økt størrelsen på primærpartisjonen). For å gjenopprette den ene logiske partisjonen må dette gjøres i extended patisjon. Det virker som om du forsøker å opprette en ny extendede partisjon (som det selvsagt ikke er plass til).

Lenke til kommentar
Har du hatt en primær-partisjon og en extended partisjon med 2 (evt flere) logiske partisjoner?

Selv om du sletter en logisk partisjon vil ikke dette redusere plassen den extended partisjonen tar (og dermed får du ikke økt størrelsen på primærpartisjonen). For å gjenopprette den ene logiske partisjonen må dette gjøres i extended patisjon. Det virker som om du forsøker å opprette en ny extendede partisjon (som det selvsagt ikke er plass til).

Sletta to partisjoner får å så lage ein ny, større partisjon som eg kunne legge windows innpå. Så lage ein anna partisjon med resten av plassen. Windows partisjonen var på 20 GB. Og eg ville auke den til 50 GB. Den andre partisjonen var 200 GB på. Eg sletta begge partisjonane slik at eg kunne lage ein partisjon på 50 GB. Då ville den eine fått 50 GB og den andre 170 GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...