Deadringer Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei. Jeg lurer enkelt og greit på hvordan jeg endrer hvilke mappe/disk azureus skal laste ned til? Jeg har lett etter dette en stund, sikkert jeg som er blind på begge øynene, men finner ikke noen innstilling hvor jeg kan endre destinasjonen til nedlastningene. For jeg ønsker ikke å laste ned til "azureus downloads" i "mine dokumenter". Så noen som lett kan forklare dette til meg? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Trykk på "Verktøy" på menylinjen. Trykk på "Konfigurasjon" -> "Filer". "Standard mappe" endres til det du måtte ønske. Lagring av torrentfiler er kun de små filene som starter opp Azureus. Fjern haken for å ikke lagre de. Edit: Skiervefil Endret 4. mai 2008 av Trainman Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Oppfølgerspm. Kan man få en azureus-versjon uten det pokkers Vuze-tullet som prøver å ligne på iTunes? Hva var siste release før 3.0? Endret 5. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Denne muligens: http://www.filehippo.com/download_azureus/2321/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Det er bare å velge "avansert" i Vuze så er du tilbake i det gamle designet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå