Gå til innhold

hvordan bruke .stk og .stkx bildefiler?

Anbefalte innlegg

hei

Jeg har noen filer (bilder) av .stk og .stkx format, og lurer på hvordan jeg kan lese av disse på pcen min... er sikker på at d er bildefiler, men har aldri sett den typen før.. har googlet en del uten hell... søkt på en slik fileextension side også, men dens forslag stemte ikke.

Beklager hvis jeg spør om dette på feil sted...

All hjelp mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for engasjement, men det hjalp ikke noe spesielt... har sett på d tidligere... fant et program som vistnok skulle åpne stkx filene.. men det var noe aksjegreier som ikke klarte å åpne filene i det hele tatt...

noen med egne erfaringer med denne typen filer?

Lenke til kommentar

Hvis dette er aksjerfiler (stkx og stk) kan det kreve det originale programmet for tolkning av innholdet (filene er ikke bildefiler men datafiler som må tolkes i et visningsprogram).

Hvor har du fått filene fra?

Lenke til kommentar

som sagt er det bildefiler... dette er jeg sikker på... jeg fikk dem av en venn, som heller ikke klarte å åpne dem... jeg vet ikke hvor han fikk dem.. det er i hvert fall ikke aksjefiler... har sett filer med samme extension, men ulikt bruksområde før, så dette er nok tilfelle med disse bildene.. at de tilfeldigvis har samme extension som filene brukt av dette aksjeprogrammet..

Lenke til kommentar

du har rett i det, men det er nok samme tilfelle som med aksjeprogrammet... at det bare tilfeldigvis bruker filer med lik extension.. har vært borti dette strekmannprogrammet, og det fungerte dessverre ikke til å åpne bildene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...