Gå til innhold

Bytte display på k850i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå bor jeg ikke i Tromsø, men etter litt søking så kom jeg fram til Mobil-systemer Da. Vet dog ikke om dette er ett mobilverksted. Men du taper ingenting på å ringe dem og spørre :)

Mobil-Systemer DA

tlf: 40 00 62 99

Ringvegen 99

9018 Tromsø

Postboks 3353

9275 Tromsø

Ang. skjerm, så kan det f.eks kjøpes på Ebay. her er en skjerm til 20 pund.

Endret av Steffen_moss
Lenke til kommentar

Hehehe.. Jeg vet ikke. Jeg har ingen problemer med å skru i en mobil. Jeg har aldri skiftet ut minne i en PC, så vanskelig å si.

Men alt er jo mikroskopisk i en mobil, så for en data "dude" vil det nok være vanskelig :p

Lenke til kommentar

Hvis du ikke føler deg trygg med å gjøre det selv så lever nå inn apparatet til et autorisert verksted.

Av alle elektriske apparater jeg har hjemme så er nok mobiltelefonen min det eneste jeg selv ville ha åpnet. Det er fordi det er jobben min å reparere mobiltelefoner. Men jeg ville aldri ha rørt TV'n, dvd-spilleren, komfyren, fotoapparatet, bærbar pc osv osv bare fordi jeg muligens har det nødvendige verktøyet tilgjengelig for å åpne apparatene. Det er fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skulle ha gjort inni nevnte apparater, og redsel for å gjøre noe galt som kan ødelegge mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke føler deg trygg med å gjøre det selv så lever nå inn apparatet til et autorisert verksted.

Av alle elektriske apparater jeg har hjemme så er nok mobiltelefonen min det eneste jeg selv ville ha åpnet. Det er fordi det er jobben min å reparere mobiltelefoner. Men jeg ville aldri ha rørt TV'n, dvd-spilleren, komfyren, fotoapparatet, bærbar pc osv osv bare fordi jeg muligens har det nødvendige verktøyet tilgjengelig for å åpne apparatene. Det er fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skulle ha gjort inni nevnte apparater, og redsel for å gjøre noe galt som kan ødelegge mer enn nødvendig.

Ok vet du hva det ca koster og reparere skjermen?

Lenke til kommentar

Jeg knuste skjermen til min Samsung D900i. Gikk opp på Elkjøp på Stoa i Arendal. Han i serviceavdelingen så sikkert at jeg ikke hadde tatt med happy-forsikringa demses. De kunne ta den inn, men den (mobilen) hadde blitt sendt vekk til noen andre uansett. Han tippe på en pris på gode 1000 kr. Så han henviste meg til KP Teknikk som også ligger på Stoa i Arendal. Så jeg gikk dit. De tippa også på en pris på gode 1000 kr, nærmere 1500.

Det endte på 2450 kr, alt inkludert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...