Gå til innhold

noe seriøst gale me xp 64bit hjelp pliz :( jeg blir gal snart

Anbefalte innlegg

:cry: jeg avinstalerte AVG fordi at steam skreiv i forum at det gjorde at du ikke fant noen servre, game crash osv så jeg lasted ned est nod 32, plutselig begynte skrivebordet og glitche, porsessen explorer.exe går av og pa heletiden trenger hjelp gidder ikke og reinstalerre xp :cry: kan ikke system gjennoprette heller :( kan bare ta 1 min tebake og det har aldri sjedd før????

hvis det er noen som vet hvordan man fikser dette pliz svar me pm eller i threaden svar så fort som mulig

sorry for skriftspråket er forbanna >.< sjekk begge vedleggene for og se hva jeg mener

post-115190-1209918336_thumb.jpg

post-115190-1209918346_thumb.jpg

Endret av mezri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må boote fra cden. Kjør installasjonen på vanlig måte en stund (lasting av filer til ram osv.)

Installasjonsprogrammet finner at du har en xp installasjon fra før, og du få et valg om å reparere denne.

Lenke til kommentar
Du må boote fra cden. Kjør installasjonen på vanlig måte en stund (lasting av filer til ram osv.)

Installasjonsprogrammet finner at du har en xp installasjon fra før, og du få et valg om å reparere denne.

jeg skal nok prøve fynker fortsatt ikke :( salan og skal jeg slette windows mappen og reparere?

Endret av mezri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...