Douglas Quaid Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 2:37må vel nemnast. Tragisk psykologisk drama. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Fjorårets In the Valley of Elah synes jeg var en trist/sterk film. Bør absolutt sees. Glitrende spilt av både Jones og Theron. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Må bare få nevne at hvis virkningen av en trist film skal være så optimal som mulig, må du for all del sørge for at de ikke blir forstyrret i løpet av filmen. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Må bare få nevne at hvis virkningen av en trist film skal være så optimal som mulig, må du for all del sørge for at de ikke blir forstyrret i løpet av filmen. Det er sant! Vi såg filmen 2:37 på skulen i dag, og når dei tristaste scenene kom måtte sjølvsagt nokre byrja å le. Det øydelegg ganske mykje. Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Som noen nevnte på den første siden: Elephant (2003) av Gus van Sant er en av de filmene som har beveget meg mest noen gang. Har vel aldri vært så nære å felle noen tårer i løpet av en undervisningstime noen gang. (Er derfor veldig spent på hvordan jeg vil reagere når jeg ser den hjemme) Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hotaru no haka/Grave of the Fireflies/Ildfluenes gravplass og La Passion de Jeanne d'Arc hører hjemme ganske langt opp på en liste over triste filmer, disse to og av andre nevnte Elefantmannen tror jeg er de tristeste jeg kjenner. Word. Grave of the Fireflies er veldig rørende. Ligger på toppen sammen med Lilja 4-ever. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hva MEd Titanic Da?? Tristeste filmen jeg har sett hvertfall bekynte ikke og grine men *Kremt* *Kremt* Lenke til kommentar
afirm Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 P.S. I love you Dama sa at den var ein slik trist film. Har ikkje sett den sjølv. Lenke til kommentar
slimtrophy6345 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Magnolia av Paul Thomas Anderson er en film som er trist tvers gjennom. Ikke på en typisk måte, men mer i kraft av de mange forskjellige karakterene. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ladri di Biclclette! Fantastisk film av Vittorio De Sica. Trist som fy. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hable con ella Denne er trist og delvis morsom. Den brysomme mannen Denne syns jeg faktisk var ekstremt trist. Breaking the waves trist trist. Om jag vänder mig om en av mine favoritter. trist og morsom. 4 filmer jeg kom på nå. ikke di mest opplagte tristhetsfilmene, men di får deg til og tenke. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ladri di Biclclette! Fantastisk film av Vittorio De Sica. Trist som fy. Foruten å være trist og meget minneverdig, er det også en av tidenes beste filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå