Gå til innhold

Skjerm som slår Iiyama HM903DT 19"?

fudun

Anbefalte innlegg

Hei, har sett at nevnte skjerm har fått endel skryt i forumet.

Noen som har noen invendinger til den skjermen?

Noen bedre i samme prisklasse? Koster 3665,- hos databutikken (må vel regne med en drøy pris for frakt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja hvis du sjekker tomshardware så var en nec/mitsubishu skjerm bedre enn en ilyama,personlig syns jeg merket ilyama høres så jalla ut mye kulere å skryte at man har mitsubishu skjerm :D ,så har du og samsung nf959 som også er kongeskjerm

Lenke til kommentar

Har desverre ingen å sammenligne med annet specs, 103Hz @ 1600x1200

Det er også smart shader for å motvirke blending.

Men på en annen side, så tror jeg det er litt likegyldig hvilken skjerm du kjøper deg i den prisklassa, for du blir utrolig fornøyd uansett. Du blir bare så utrolig glad i den.

Gjelder kanskje ikke om du er vant med så bra skjermer til vanlig da.

Lenke til kommentar

Har selv en HM903DT-skjerm, men er foreløpig SVÆRT skuffet. Uansett hvordan jeg stiller H/V konvergens, blir deler av skjermen uskarp. Kjøpte skjermen med tanke på 1600x1200 oppløsning (som den klarer i 102 Hz), men har måttet redusere til 1280x1024 får ikke å bli sprø i øyne/hode!

Jeg håper jeg har fått en mandagsskjerm, og skal innom forhandler en av dagene for forhåpentligvis å få byttet den.

Noen kjappe søk på Google viser jo også at skjermen får middels score på billedkvalitet.. Så selv om jeg har vært fornøyd med Iiyama skjerm tidligere, skuffer denne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...