fudun Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hei, har sett at nevnte skjerm har fått endel skryt i forumet. Noen som har noen invendinger til den skjermen? Noen bedre i samme prisklasse? Koster 3665,- hos databutikken (må vel regne med en drøy pris for frakt) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Tja...Sony CPD-G420. Anbefaler den på det sterkeste! Lenke til kommentar
fudun Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Har du noen begrunnelse til hvorfor denne er bedre? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Savner fritekstsøket i prisguiden... Hvor er i Sonyen billigst? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Gå for Iiyama du. Har du først tenkt å kjøpe ordentlig skjerm, så kommer du ikke til å angre en dag på valget ditt! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Samsung, samme billedrør/KVALITET CA 300.-/400.- KR BILLIGERE Lenke til kommentar
fudun Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Hei OgnOmm, har sett at du skryter av skjermen... Hva har du å sammeligne med? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 nja hvis du sjekker tomshardware så var en nec/mitsubishu skjerm bedre enn en ilyama,personlig syns jeg merket ilyama høres så jalla ut mye kulere å skryte at man har mitsubishu skjerm ,så har du og samsung nf959 som også er kongeskjerm Lenke til kommentar
fudun Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Leste toms artikkelene, synes de skrøyt bra av skjermen, eneste kjipe var den dyre frakten fra Sverige. Men det ble denne. Får satse på at det ikke tar altfor lang tid da. Bestilte 903DT nå. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har desverre ingen å sammenligne med annet specs, 103Hz @ 1600x1200 Det er også smart shader for å motvirke blending. Men på en annen side, så tror jeg det er litt likegyldig hvilken skjerm du kjøper deg i den prisklassa, for du blir utrolig fornøyd uansett. Du blir bare så utrolig glad i den. Gjelder kanskje ikke om du er vant med så bra skjermer til vanlig da. Lenke til kommentar
heimabrygg Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har selv en HM903DT-skjerm, men er foreløpig SVÆRT skuffet. Uansett hvordan jeg stiller H/V konvergens, blir deler av skjermen uskarp. Kjøpte skjermen med tanke på 1600x1200 oppløsning (som den klarer i 102 Hz), men har måttet redusere til 1280x1024 får ikke å bli sprø i øyne/hode! Jeg håper jeg har fått en mandagsskjerm, og skal innom forhandler en av dagene for forhåpentligvis å få byttet den. Noen kjappe søk på Google viser jo også at skjermen får middels score på billedkvalitet.. Så selv om jeg har vært fornøyd med Iiyama skjerm tidligere, skuffer denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå