Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som blir med å eksprimenterer med BrainWave Generator?

Bendorama

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har tenkt på et lite ekspriment, vet ikke om er mulig, men altså lage en "sang" i BrainWave Generator som gjør at du blir kvalm rett og slett, fordi at et menneske blir kvalm på en vis Frekvens område altså(hz) og da må det være mulig å lage en "sang" som får en kvalm også?

Noen som har noe å si eller vil være med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sant at du kan bli litt kvalm av en viss frekvens, men det skal noen hefitge høytalere til for at dette skjer. De har testet dette på "Mythbusters" viss du har hørt om det.

Lenke til kommentar
Det er sant at du kan bli litt kvalm av en viss frekvens, men det skal noen hefitge høytalere til for at dette skjer. De har testet dette på "Mythbusters" viss du har hørt om det.

Ja, jeg så det, men altså, er da ikke noe med høytalerene?

Er vell bare at de trenger å spille av denne frekvensen?

Lenke til kommentar

Trur det var rundt 5-10Hz det var ja, men tviler på at dette fungerer med f.eks høytalerene på PC-en din. Og som Hagr sa, det krever litt for at noen høytalere skal gå ned så lang når det gjelder Hertz.

Lenke til kommentar

Enig med Hagr, det er ikke nok futt i et headsett for at du merker noe fysisk.

Logisk sett blir du syk av lydbølgene som treffer hele kroppen (eller?), å som Harg sa, da har ikke et headsett mye å stille opp med.

Beklager for å være så pesimistisk, men viss ikke du har noen heftige høytalere liggende så trur eg du må legge dette prosjektet på hylla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...