AsconaB Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Trenger et program så jeg kan sortere mapper på flere forskjellige måter uten å måtte lage flere kopier for hver måte jeg vil sortere på. Mappene kan ikke skifte navn. Finnes noe slikt ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Trenger et program så jeg kan sortere mapper på flere forskjellige måter uten å måtte lage flere kopier for hver måte jeg vil sortere på. Mappene kan ikke skifte navn.Finnes noe slikt ? 1 - Prøv å omformuler spørsmålet ditt. 2 - I windows utforsker så kan du enkelt sortere mapper ved å trykke øverst på kolonnene ved "detaljert visning". 3 - Kanskje er det et program slik som Treesize du er ute etter. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Nei, ikke noe sånt jeg ser etter. Skal prøve å forklare bedre. Er egentlig innholdet i mappene jeg sorterer etter. Den ene måten jeg vil sortere etter er alfabetisk, den andre er etter dato. Men datoen på mappene\filene er ikke datoen jeg vil sortere etter. Med andre ord må jeg sette det opp selv ved å slå av automatisk sortering, men så når jeg vil sortere etter alfabet igjen er jo alt borte og jeg må gjøre det på nytt. Eneste måten jeg ser å gjøre dette på er å ha alle disse mappene jeg vil gjøre dette med i 2 forskjellige mapper hvor jeg har sortert det sånn jeg vil, men det tar jo voldsomt med plass. I Adobe Bridge kan man sette keyword på bilder og sortere etter keyword, tenkte det fantes noe lignende bare at man setter keyword på mapper. Noen som skjønner ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå