tungaa Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) I og med jeg har en gjeld trenger jeg å kvitte meg med ting jeg ikke bruker lengre, visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne så poster det her El-gitar med + Satyricons Underskrift !!!! Dette er altså en gitar ifra Behringer, 22-bånds rosentre gripebrett, heltre kropp og chrome mekanikk. Ulempen med denne, er at den for tiden mangler en streng. Ikke har jeg strenger heller, så du får den med 5 strenger i steden for 6 Den er forresten signert av Frost og Satyr Ifra satyricon Behringer AC108 Vintager Forsterker 15-watts rørforsterker. 12AX7-rør. 8"-høyttaler-element. To kanaler med gain kontroll for super-fet lyd. 2 bånds EQ pluss mid-shift knapp for kreativ lyd. CD-inngang. Utgang for hodetelefoner. Informasjon hentet fra Instrumentbutikken Bilder : Peavey Solo gitarforsterker Solo "Gatesanger-forsterkeren", 15 watt, 2 kanaler (en for mikrofon, en for instrument), 8" høyttaler. Bilder : Et JÆVLIG Nice askebeger jeg lagde i 10. klasse ^^ Lite brukt. Se bilde for informasjon ^^ Bilde : Bassgitar med Ukjent merke? Selger min Bassgitar, som har merke FENIX av Young chang eller noe. Noe mere informasjon om denne har jeg ikke, Den er forresten 4 strengers. Bilder : Motorsykkelhjelm Denne fant jeg etter en heftig fest hos meg, Sannsynligvis en som glemte den, men ingen har tatt kontakt angående denne. Festen var ifjor. Har ikke bruk for den i det hele tatt, men selger p.g.a jeg trenger penger. Bilder : Så selger jeg også Bag til El-gitar og Bassen også, Pluss jack kabler, osv. Gi bud! eller ta Pakkeprisen på 2000kr for alt! Må være solgt innen fredag 8 mai :bergenser: - El-gitaren er solgt. - Alt i pakke nå 1500kr. Selger også Vamp 2 Fra Behringer. Kondomlue (Ganske skitten, haha) Demonia Boots strl 43-44 Wicked 800.... Endret 4. mai 2008 av tungaa Lenke til kommentar
tungaa Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Hva er rip off med det da??? -.-' Kan umulig være det... Alt er i god stand, og selger det såpass billig p.g.a jeg MÅ ha 3000kr innen fredag Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 sitat fra signaturen hans i dont like the drugs, But the drugs likes mehmm, skarru ha drugz nå'a? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Her er det tyldeigvis noen som trenger å lese gjennom retningslinjene en gang til. Punkt ni i retningslinjene har nemlig følgende å si: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Så oppfordrer deg til å opprette en annonse på bruktmarked.no. Eventuelt kan du benytte deg av finn.no, qxl.no eller en av de mange andre sidene som spesialiserer seg på personlig netthandel. Denne tråden stenges. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg