[email protected] Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har en laptop med passe mange problemer. Når jeg bruker IE, eller firefox, så kan jeg ikke vise mange sider. Feks www.diskusjon.no Jeg måtte logge på en annen pc for å få skrevet dette. Altså, når jeg går inn på feks, Facebook, Diskusjon, eller google, så står bare siden der, som om den laster. Jeg lot den stå slik i tjue minutter, og det skjedde ingenting. Er dette et virus? Og til slutt lurer jeg på hvordan jeg kan formatere PC-en min, når jeg ikke fikk med noen cd'er til laptopen. Første gangen jeg slo på så fikk jeg bare beskjed om å innstallere windows. Hva gjør jeg? Får jeg ikke nettleserne mine til å gjøre som de skal (har masse problemer i tilleg, har andre poster ute om dette) så vil jeg formatere PC-en. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 1. prøve å koble til internet på laptopen. 2. hva pc merke har du? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Internetten virker, det er ikke det som er problemet. Problemet er at ikke alle sider vises. Jeg har packard bell easynote. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei! Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Trykk scan og save log" . Loggfilen kopierer du og limer inn i posten din. Helst med skjult tekst [1skjul] logg her [1/skjul] fjern 1 for skjult tekst. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Prøv å slett cachen (mellomlageret) i nettleseren din. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Hei!Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Trykk scan og save log" . Loggfilen kopierer du og limer inn i posten din. Helst med skjult tekst [1skjul] logg her [1/skjul] fjern 1 for skjult tekst. Trenger du et Screenshot? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nei jeg trenger loggen. Når du kjører HijackThis lager den en logg HijackThis.txt Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Og det kan hjelpe meg til å få fikset PC-en? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Ja dette vil få noen faktorer vekk som virus-spyware. Ser også etter andre system feil i loggen. Ser jeg noe fixer vi det,ser jeg noe muffins kjører vi dypere scann eller bruker de verktøy som kreves. Endret 4. mai 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå