Gå til innhold

Navn i Age of Conan


Anbefalte innlegg

Dersom man skal spille på RP, så er det gjerne en idé å finne et navn som avhengig av rase/nasjon/whatever, gjerne passer inn i "settingen" de forskjellige baserer seg på, slik som en Stygian character har et navn som kan passe med gamle Egypt og slikt noe. Litt på spissen så vil jeg ikke tro det passer at en person fra Egypt heter Oluf eller Oddvar, da dette såvidt jeg vet er navn som gjerne trekker seg mer mot norden (uten at jeg skal si sikkert hvor de 2 nevnte navnene stammer fra).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Medisinske ukjente begrep kan også stille sterkt som gode navn..

 

F.eks. Papilloma, som min Tempest of Set skal hete, er et medisinsk navn på noe man helst ikke vil ha :p

Condylomer

Kanskje jeg kaller meg for det !

>google it ! :3

Hæhæhæ :p Var det som inspirerte meg til Papilloma, men tok det litt mer generelt, og ikke så spesifikt. xD

Lenke til kommentar
skal bruke "conn" sønnen til conan hvis noen følger med i historien :p

eller så tar jeg og bruker navnet til en venn av conan.. alvazar

 

Er ikke sikkert du får bruke de navnene. Hvis noen av karakterene eksisterer som NPC's er de nok ugyldige navn.

Lenke til kommentar
skal bruke "conn" sønnen til conan hvis noen følger med i historien :p

eller så tar jeg og bruker navnet til en venn av conan.. alvazar

 

Den er tatt, hundre prosent sikkert. Men egentlig så liker eg ikke sånt.. Altså.. For det første kan du regne med at Conn er med i spillet, for det andre så hva er poenget med å ta navn fra noen av de mest kjente personene i spillet? Det blir det samme som å kalle seg Mitra, Crom, Conan, Conn, osv. Min mening iallefall.. ;)

Lenke til kommentar

"Preliminary Age of Conan: Hyborian Adventures Roleplaying Server Rules:

 

All names must fit within the universe of Hyboria. Sephiroths or Pikachus or names that are out of place with the setting are not permitted.

This is in addition to our usual naming policy (for example, no copyrighted names).

No names (or obviously similar names) may be those used in the works of Robert E. Howard. Conan, Kohnan, Konan, Kohnan are all examples of names that are forbidden under this policy."

 

http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...p;table=CONTENT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...