mpmp Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hei Noen som vet hvordan dette gjøres ? Har lastet ned alle siste oppdateringer til telefonen. Prøver å sende bilde til email adresse men klarer ikke å sende. Får bare opp nr ikke bokstaver. MP Endret 4. mai 2008 av mpmp Lenke til kommentar
Generic Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 skapp deg sikkeig WAP- innstilinger. Dette kan du få tilsednt på din teleoppratør sin side Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 skapp deg sikkeig WAP- innstilinger. Dette kan du få tilsednt på din teleoppratør sin side hvis du trykker på den bokstav ikonet på tastaturet når du er inne på skrive meldingen. endre der du skriver tall vet du. til bokstav modus. da kan du taste bokstaver på mottaker. jeg har netcom freetext og sender alltid bilde til email via mms, skriver bare på mottaker mail adressen. så blir det sendt som en mms til epost til mottaker email jeg har skrevet inn Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Eventuelt så kan du jo logge på en hotmail konto feks å sende mailen derifra Lenke til kommentar
mpmp Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 skapp deg sikkeig WAP- innstilinger. Dette kan du få tilsednt på din teleoppratør sin side hvis du trykker på den bokstav ikonet på tastaturet når du er inne på skrive meldingen. endre der du skriver tall vet du. til bokstav modus. da kan du taste bokstaver på mottaker. jeg har netcom freetext og sender alltid bilde til email via mms, skriver bare på mottaker mail adressen. så blir det sendt som en mms til epost til mottaker email jeg har skrevet inn Dette funket, hipp hurra og tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå