Optimus Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Hei! jeg har hovedkort: abit kt7a cpu: 1,4 athlon vifte: globalwin cak 38 ram :256 noname skjermkort: hercules 4500 harddisk: 10 gb western digital 7200 rpm lydkort: sb 64 pci kjører win98SE. har oppgradert til alle de nyeste driverene og har ikke stilt på noen ting. jeg tror ikke lyden skal ha noe med spillene å gjøre for spillene fryser uten lyd også... men jeg kan bevege musa når maskinen henger seg men klarer ikke å komme meg ut i windows og det ender med reset. cpu'en ligger på 44-45 grader og system ligger på 25-27 maskinen henger seg i spill etter ca 10-15 min men den kjører windows fint tror selv det er strømmen som er galt som står nå på: cpu operating speed 1400 (133) x-multiplier Faktor x10.5 x-cpu fsb/pci clock 133/33mhz zcpu fsb plus (mhz) 0 CPU power supply x-core voltage 1.750v x-I/0 voltage 3.40v takker på forhånd,hilsen en veldig fustrert spillegal som ikke får det han får betalt for! Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 heisann det ser ut som cpu volten er litt lav, sett den opp til 1.9volt og den andre NED til 3.3volt 3.3volt er nemleg rammen, og eg trur ikje den like høgare spenning enn 3.3v Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå