Gå til innhold

BK: Turban i London.

Anbefalte innlegg

Enda et snapshot fra Londonturen med klassen. Vi ventet på læreren som var forsinket fra en shoppingrunde. Jeg fikk øye på denne gladkaren, løpte bort og introduserte meg som en mediastudent fra fjerne norden. Jeg spurte pent om jeg fikk ta bilde og forventet en sur reaksjon, men mannen lyste opp som et juletre, og sa: "Yesh, yesh!", nesten som en parodi på Apu fra The Simpsons.

Exif: F/ 6.3, 1/125lukker, ISO: 100 og 50mm i brennvidde.

post-76720-1209907579_thumb.jpg

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kopien av mitt dassbilde kan jeg ikke kommentere, i og med at jeg er inhabil, så jeg gir kun kritikk til dette. Jeg setter dog umåtelig pris på å bli "kopiert"/å ha inspirert noen andre her på forumet. "Plagiat" er jo det beste kompliment man kan få :thumbs: .

Edit: Jeg glemte å gi en kommentar til dette bildet :blush: . Bildet er nesten glimrende. Det er safe og enkelt, men slike bilder har også en verdi. Det kommer ann på objektet.

Det eneste jeg har å utsette er at toppen av turbanen godt kunne ha kommet med. Det trenger også litt mer lys. Ansiktet ligger for mye i mørke. Det er bedre med litt lys bakgrunn enn mørk forgrunn.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...