J@cob Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ble litt inspirrert av PM sin tråd. Hihi, kom på at vi har en aldrende cisterne på loftet, så jeg tok noen sjappe. Exif: F/ 14, 1.6sek, ISO: 100 og Brennvidde: 27mm. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Egentlig er det ikke så mye bra å si om bildet når jeg tenker meg om. Dassen er skjevt, bæsjekosten er i veien, og det ble en irriterende minivignetering på toppen som en konsekvens av at jeg måtte holde blizen selv. Tanken som teller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Er litt usikker på om jeg virkelig skal poste tankegangen min da fra jeg først så trådtittelen til jeg skriver nå, men skylder på høyt koffeindrikkinntek og sent på kvelden: -så trådtittel, tenkte: "jøss, nå er det en som har tatt bilde av en støvete do og skrevet "flush me" i støvet -åpnet tråd, så mangel på støv i thumb, tenkte "høh?" -førstørret bilde, så hva poenget var, og synes det var en fin ide selv om den ikke opprinnelig var din, annen vri på dråpe-i-vann bilder. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -tanken slo meg at det er et under at ingen har tatt et bilde der en baiseklank akkurat treffer vannet Endret 4. mai 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå