Gå til innhold

Er det to utgaver av Q9450?

Anbefalte innlegg

På flere webshops har jeg sett to ulike priser på Q9450. Ved nærmere øyesyn er det også ulikt versjonsnummer på disse to utgavene: BX80569Q9450 og BX80569Q9450A

Altså er det bare A-en i slutten som er forskjellig. Er det noen her som vet hva den står for? Jeg kan ikke se utifra beskrivelsen om forskjellen er med eller uten vifte eller lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av hva jeg har dedusert meg frem til er den dyrere varianten bare en pre-order-pris. Om du får førsteopsjon når de kommer inn på lager eller ikke er et annet spørsmål. Jeg vil anbefale deg å ringe til de respektive butikkene og spørre dem.

Så vidt jeg vet finnes det så langt bare en revisjon/batch av q9450, det er da C1. Jeg er ikke 110% sikker på dette, og det kan være det finnes varianter med små forskjeller eller lignende? I så fall må noen rette på meg.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg ser så finnes det ikke noen C0 Q9450 CPU'er.

Ikke i Intel sin liste, med B3 og G0 finnes der i allefall.

Eneste nevnt om C0 er denne posten så langt: http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...SLanguage=en-us

Og denne:

http://www.pcpro.co.uk/phpbb/viewtopic.php...c860b9dfa486a65

Kort oppsummert nevner begge C0 som en revisjon av CPU'n som kun var hos Intel i ES eksemplar men som aldri kom på markedet.

Med andre ord, er ikke så sannsynlig at det er denne trådstarter snakker om.

Lenke til kommentar
På flere webshops har jeg sett to ulike priser på Q9450. Ved nærmere øyesyn er det også ulikt versjonsnummer på disse to utgavene: BX80569Q9450 og BX80569Q9450A

Altså er det bare A-en i slutten som er forskjellig. Er det noen her som vet hva den står for? Jeg kan ikke se utifra beskrivelsen om forskjellen er med eller uten vifte eller lignende.

Har spurt Amentio om dette tidligere, og fikk da følgende svar:

Hei,

Dette er fordi de blir levert fra forskjellige grossister som har operert med forskjellige varenummer på prioduktene. Det er da kommet opp som to produkter med ulik pris på vår hjemmeside, men de er identiske.

Mvh.

Amentio AS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...