gupp Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hei, jeg synes GTA4 er helt flott, men så noen forskjeller i screenshots og min egen grafikk på en meget god 1080p TV. Jeg synes etterverdt at det var litt mange hakkete kanter og noen små irriterende hvite striper. Spesielt der hvor det er mye detaljer, som i håret på folk i cut-scenes. Jeg leste i en annen post her på forumet om noen som enkelt og greit gikk inn i Display Options på PS3 menyen, og tok vekk 720p or 1080i valgene. Så PS3'en står igjen med 1080P eller 576p. Etter bare 2 minutter kikking, ser det ut som om det gjorde en god del for grafikken i spillet. Jeg synes alt ble hakket bedre. Er det flere i samme situasjon som vil prøve og rapportere? Endret 4. mai 2008 av gupp Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hmm har full-hd tv, men spillet kjører på 720p her hos meg, er det noen vits å oppskalere det da? Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jeg merket det samme her, det er ikke helt 100% enda. Men forbedringen kom hovedsakelig da jeg fjernet støtten for 1080i. Du kan jo også prøve og kjøre spillet i 720p og se hvordan det ser ut. Jeg har ikke GTA selv enda siden jeg var for treig, men fikk lånt det av en kompis en dag =) EDIT: Jeg tok og testet litt i GT5P nå, og når jeg kjøpte en Mazda Rx7 (titan sølv) så var det hvite striper i 1080i og 1080p, det var merkbart mindre i 720p. Selve spillgrafikken kan jeg ikke si at jeg så noe spesiell forskjell i, men jeg sjekket ikke det så mye. Hvis du kan, ta ett bilde av skjermen fra samme sted(er) i de 3 forskjellige modusene mulig du kan se en forskjell lettere når du sammenligner =). Endret 4. mai 2008 av electron84 Lenke til kommentar
gupp Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Testa GTA4 med kun 720p støtte, og det så likt ut da som når jeg hadde sjekket av for alle valgene (720p, 1080i, 1080p). Forbedringen i GTA kom bare når jeg tok vekk valgene for 720p og 1080i. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ved å ta bort valgene for 720p og 1080i lar man PS3 ta seg av oppskaleringen og ikke TVen, PS3 gjør en mye bedre jobb på dette området og det vil derfor bli merkbart bedre. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 jeg har hvite strippere, men ikke hvite striper hos meg, men nå kjører jeg i 720p, så kanskje derfor [/meningsløs post] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå