Stoyrm Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Ja, ja. Jeg kjøpte en pc for 3 år siden til konfirmasjonen, å helt fram til nå så har den klart å kjøre det meste . Jeg har derimot bare 1 gb ram og vet at nå trenger jeg 1gb til. Men så er jeg litt uerfaren på akkurat dette området. Jeg vet at pcen min er en AMD Athlon 64 2.2 ghz. Og at de rammbrikkene jeg har nå er OCZ, PC-3200 DDR (3-4-4-8) 400 mhz. Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe 1 gb ram brikke til, men jeg vet ikke helt hva som er kompatibelt med det jeg allerede har. Evnt hva jeg skal kjøpe. Noen som kan hjelpe meg å finne 1x 1 gb ram brikke eller en 2 gb ram brikke som bør være kompatibelt med det jeg allerede har? Helst ikke noe spesielt dyrt (Vet at det kommer til og koste litt da). Endret 4. mai 2008 av Stoyrm Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hvis du skal ha samme type ram så er her ett utvalg: https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k Det er DDR1 ram du bruker, dessverre er de litt dyrere enn den nyere DDR2 rammen, Ram er generelt billig for tiden, bortsett fra de litt eldre typene som Sdram og DDR1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå