Gå til innhold

C&C Generals Problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Einaste eg reagerte på i Generals multiplayer (på lan) var at alle ord som kan relaterest til sexualitet, rasisme, trakasering var sensurert... prøvde ting som "towelhead" og "assminer"... sensurert.. pluss at du kan skrive dei med ulike kombinasjoner av 1337 skrift :D (4=a , 3=e osv osv)

:lol: :lol:

satt å lo i sikkert 5 minutt pga det (var overtrøtt... )

Lenke til kommentar
Einaste eg reagerte på i Generals multiplayer (på lan) var at alle ord som kan relaterest til sexualitet, rasisme, trakasering var sensurert... prøvde ting som "towelhead" og "assminer"... sensurert.. pluss at du kan skrive dei med ulike kombinasjoner av 1337 skrift :D (4=a , 3=e osv osv)

:lol: :lol:

satt å lo i sikkert 5 minutt pga det (var overtrøtt... )

På LANet jeg var på i ferien oppdaga jeg mange rariteter, blandt annet at spillet sensurerer "god", eller "gud" på norsk...vitsen?

Hvis du prøver å skrive "fuck fucketi fuck" sensurerer det ikke den siste fuck-en :) Blei ganske stolt da jeg oppdaga det!

Lenke til kommentar
har ekte spill.....laster ikke ned warez

Tviler ikke. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg sjekket manualen skikkelig, og hvis du ikke fant noe som løste problemet ditt, så ville jeg tatt en telefon til EA og gitt dem verbal bank! :D

Neida, det er nok ikke den beste løsningen. Men du har krav på en multiplayer del som virker, og om problemet ligger hos deg, så skal de allikevel hjelpe deg. Ta ihvertfall kontakt hvis ikke du får noen kjappe svar her på forumet. Ikke nøl! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...