Yotta Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg installerte nettop windows på nytt på C disken pga. problemer med å koble til internet, c disken ble formatert fra windows CD-en i BIOS, altså ikke inni selve windows. Da jeg hadde installert windows, merket jeg at de 2 andre partisjonene ikke viste seg. C disken er fremdeles samme størrelse som før, bare den ble formatert, men de 2 andre diskene vises ikke i windows. litt extra info: Harddisken er på 500gb når jeg starter START>KJØR>diskmgmt.msc så kommer bare C partisjonen opp, ingen andre, og ingen upartisjonert plass. Jeg har ikke formatert eller reinstallert windows på denne PC-en før nå Hadde vært greit om jeg fikk beholde dataen som ligger på de "forsvunne" partisjonene, men om det ikke er mulig så er det viktigst selvfølgelig at hard disken bare fungerer som den skal. noen som vet hva som er galt? eller har noen forslag - alle tips er velkommne. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Har den win CDen din 48bitLBA støtte ? I Win 2000 er dette fom SP3. I Win XP er dette fom SP1. Uten 48bitLBA stopper support for disk størrelsen på 137GB. Lik størrese på ny C: ? er du sikker. Er den lik eller mindre på eksakt samme antall bytes som før ? Kan være din MBR har mistet partisjons data for etterfølgende partisjoner. Endret 4. mai 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Her kan du forhåpentligvis finne svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå