Heine M Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei, jeg har planlagt å kjøpe noen brannfarlige bokser for lek med flammenes skyld. Men da lurte jeg på hva av sprayboks som er det mest brannfarlige, som HELST brenner på ubrennbart materiale. (f.eks metall o.l.) Noen kandidater: LINK HER Eller er det noen andre bokser som brenner bedre? (PS! Var VELDIG usikker hvor jeg skulle poste dette ) Lenke til kommentar
GeO Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nummer 18 er trolig den med mest fres i når det gjelder brennbarhet. Du er klar over at dette er komplett idiotisk, og at det er folk som deg som ender opp med å bli nominert til Darwin Awards? Ta med et par av disse når du først er på Biltema, ihvertfall. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Reis gjerne til utlandet når du gjør dette, så slipper vi å dekke sykehusoppholdet med skattepenger. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg spurte deg ikke om en vurdering av mitt vett, gjorde jeg vel? Kylling... Litt av en takk man får for å gi et saklig svar pluss et velment sikkerhetstips ... Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Så synd, for jeg tok det du sa som en litt spydig lei fremtoning... Sitat: Dette er komplett idiotisk. Svar: Så la meg være komplett idiotisk, du trenger ikke fortelle meg det... Endret 4. mai 2008 av Heine M Lenke til kommentar
GeO Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Beklager så mye, jeg burde skjønt ut fra førstepost at du er en mann som vet å ivareta sikkerheten. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Glad jeg ikke betaler skattepengene som skal reparere fingrene og diverse andre lemmer når de eksploderer i hånda di. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Å leke med flammer fra sprayboks er svært dumt, isåfall husk å legge til NOK i telefonboka på mobilen. Et sikrere alternativt vil være: Gassbrenner Sveisehansker 113 <- Nødnummer Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 "Steik for ein idiot du er!" - tenkte eg fyrst. So såg eg litt på profilen din og fann ut at du er like gamal som bror min, og forstår deg straks mykje betre. Eit appropo: Sprayboksen er ei norsk oppfinning, so ikkje vanær den! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Bremserens brenner best.. Overalt.. Leker med det daglig :!: Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Når eg tenkjer meg om, var eg slik sjølv når eg gjekk i 8. klasse Lagde flammekastar av deodorant, og spruta under dørsprekken til jentegarderoba. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Håper du sprenger bort hånda di! Neida, men å leike med flammer og spraybokser er direkte farlig. Hvis du føler for å vise litt anti-idioti, råder jeg deg til å legge dette bak deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå