TeddyErt Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg lurte på om det var mulig å øke minne til 4gb fra 2. Jeg bruker 32-bit vista, og har lest at det er visse begrensninger der. Det står også visse steder på nettet at dell bios'en vil være en begrensning. Jeg lurte på om noen har erfaring med dette, å utvide minnet på denne maskinen? Jeg har også sett at noen foreslår å kjøpe PC2-5300 istedet for 4200, siden denne bærbare skal støtte raskere ram enn det som allerede er innstallert. Stemmer dette? Erfaringer og tips mottas med takk Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Din maskin skal støtte inntil 4GB ram, av type SO-DIMM DDR2 533Mhz eller 667Mhz. 32-bits Windows klarer ikke å utnytte mer enn rundt 3,5GB minne, men at man har en halv GB stående ubrukt er etter min mening ett mindre problem. Lenke til kommentar
Legolin Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du kan få alt fra 3,2 GB til 3,7 GB, det er også noen som har fått litt mer. Men dette avhenger fra maskin til maskin. Men at du har en halv GB som "ikke" brukes. Det er vell ikke noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå