Gå til innhold

Spill for 1000,-

Anbefalte innlegg

Stryker PGR4 av lista etter å ha sett noen filmer på youtube...

Hvorfor ?

Ble bare veldig glad i "harry" spill når jeg så filmer fra stuntman og burnout.

Men setter det tilbake på lista etter nærmere omtanke, jeg er trøtt... :p

Får du tak i Dirt, ville jeg mye heller valgt det enn det relativt middelmådige spillet Stuntman: Ignition. Prøv i det minste demoene før du kjøper (begge spillene har demoer på XBL).

EDIT:

Hva med å kjøpe NFS: Carbon billig et eller annet sted. Der er man relativt fri til å kjøre rundt i tillegg til at man finner det mange steder til 199,- Nok en gang bør du prøve demoen på XBL for å se om du liker det. Kanskje til og med NFS: Most Wanted er et alternativ (som etter min mening er et bedre spill).

Har prøvd fullversionen av Dirt hos en kompis men det var ikke noe for meg.

Nfs C og MW har jeg til ps2 allerede, med takk for tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror fort denne lisat kan bli ensformig:

PGR4 199,- hos Elkjøp

Stuntman Ignition 259,- hos playX

Burnout: Paradise 399,- hos Elkjøp

Drop Stuntman. Det er ikke noe kult i grunn, bare vanskelig :p Ser du allerede velger bort PGR4 også. HOld deg til Burnout. Det er kult ;)

Er det skytespill generelt eller bare spill med 16+ års grense de ikke liker? Gidder ikke anbefale 18årsgrensepill.

Crackdown - GTA med tegneseriegrafikk. "Fantasivold" altså.

Kameo: Elements of Power - Eventyr av type Zelda. Meget bra faktisk. Du får det nok kjempebillig om dagen.

Assassin's Creed - Litt på grensen om du får lov til å spille dette, men tror du vil like det.

Eternal Sonata - om du liker rollespill. Ikke la deg skremme av de noe barnslige karakterene :p

Skate - Om du liker skatespill som er litt mer realistiske enn Tony Hawk. Ellers er Tony Hawk spillene også ganske kule.

Sånn ca det jeg kommer på i farten...

Lenke til kommentar
Tror fort denne lisat kan bli ensformig:

PGR4 199,- hos Elkjøp

Stuntman Ignition 259,- hos playX

Burnout: Paradise 399,- hos Elkjøp

Drop Stuntman. Det er ikke noe kult i grunn, bare vanskelig :p Ser du allerede velger bort PGR4 også. HOld deg til Burnout. Det er kult ;)

Er det skytespill generelt eller bare spill med 16+ års grense de ikke liker? Gidder ikke anbefale 18årsgrensepill.

Crackdown - GTA med tegneseriegrafikk. "Fantasivold" altså.

Kameo: Elements of Power - Eventyr av type Zelda. Meget bra faktisk. Du får det nok kjempebillig om dagen.

Assassin's Creed - Litt på grensen om du får lov til å spille dette, men tror du vil like det.

Eternal Sonata - om du liker rollespill. Ikke la deg skremme av de noe barnslige karakterene :p

Skate - Om du liker skatespill som er litt mer realistiske enn Tony Hawk. Ellers er Tony Hawk spillene også ganske kule.

Sånn ca det jeg kommer på i farten...

Stuntman ruler!! Og så har PGR4 kommet på lista igjen :p

Foreldrene mine er STRENGE når det kommer til spill, så crackdown og Assasins creed

forsvinner med en gang.

Er ikke noen fan av eventyr og rpgspill så da forsvant Eternal sonata og Kameo.

Og, dessverre så liker jeg ikke skatespill heller.. :-/

Lista er så og si komplett, men jeg driver og leter etter

noen gøyale gamle spill til xbox1 a la Midtown madness.

Men takker for tips ;)

Lenke til kommentar

Nix, får bare lov å spille spill som har aldersgrense lavere enn min alder.

Hvis spillet inneholder vold, så får jeg ikke spille det.

Fikk nesten ikke lov til å spille ssx fordi det går ann å slå hverandre ned :p

Herregud, har jeg strenge foreldre??

(spiller GTA SA og cs uten at foreldrene mine vet det btw. :D)

Lenke til kommentar

Foreldrene mine lar meg å kjøpe de fleste spill :p

Btw, ikke bestill fra playx.no, er ikke verdt det.

Og bare sånn at det er sagt, gjør det du kan for å overtale foreldrene dine til å få kjøpe Halo 3. Xbox 360 + Halo 3 = autowin.

Endret av LasVeggis
Lenke til kommentar

Jeg får heller ikke lov av min mor til å spille 18-årsgrense, men èn gang klarte jeg å få ho til å kjøpe for meg. God of War til PS2. Jeg argumenterte med at det er urealistisk. :p

Jeg må få noen til å kjøpe GTAIV for meg - OG skjule det for mamma! OG spille det. :p

Lenke til kommentar

Herregud.... leit etter 400 tomflasker og kjøp deg GTA 4 da vel... gå med avisa f.eks.

foreldrene dine er jo overbeskyttende - gode sjanser for at du blir mer fristet til å bryte grensene da... det som er prøvd er ikke like moro lenger etterpå.....

13 år er ikke som en 13 åring var på 60-70 tallet kan du si til foreldrene dine..

Ps - si at du begynner å røyke om de ikke gir deg det du vil ha ;)

Lenke til kommentar

Vel, synes egentlig at det er greit at en 13-åring ikke får spille GTA.

Men Crackdown osv ser jo ikke noe galt i. Er jo tegneseriegrafikk.

Si meg, får du spille Mario/Zelda spill? Er jo "vold" i de :p

Foreldrene dine tenker jo i samme bane som konservative amerikanere.

Lenke til kommentar

Selv om det er kjipt nå når det går utover deg, tror jeg foreldrene dine gjør den rette tingen ved å være, i det minste godt bevisst i hva de vil at ungene sine spiller nå til dags.

Ellers virker du for så vidt som en ganske så oppegående 13-åring som sikkert kunne fått lov til å spille spill som Crackdown (fantasivold-type).

Ellers burde du regne med at noen av sidene du plukker spill fra tar frakt i tillegg, og det kanskje vil bli like billig, eller rimeligere å kjøpe alle spill fra et sted ;)

Lenke til kommentar

Fant Stuntman ignition for 300,- på free record shop.

Får ta en tur til hx og se om de har det like billig her ;)

Er enig i at jeg er litt for "liten" til å spille GTA.

Men whatever, om et år eller no så får jeg noen til å kjøpe GTA IV for meg. Spiller jo San Andreas på SAMP nå så det går greit å leve uten IV på en stund :)

Fant også Midnight Club 2 og Midtown madness brukt for 300,- jeg syntes det var litt dyrt jeg, noen andre som syns det?

Lenke til kommentar
Ingen foreldre burde bestemme hva en 13-åring kan spille og ikke spille. Kjøp de spillene du vil ha, uansett aldersgrense og hvis foreldra dine klikker, så sier du at det står mellom voldsspill eller hasj. Haha. :)

Regner med du synes dette skal gjelde for dine egne, eller fremtidige barn også?

Barne skal ikke la foreldrene bestemme over seg?

Aldersgrenser er kjipe når man ikke er gammel nok, mens merkelig nok de fleste som er dette synes aldersgranser ofte er fornuftig.

Kanskje dette har med en viss modenhet som ofte blir omtalt som det man bør ha før man får se og gjøre alt man vil, og som automatisk kommer når man blir litt eldre;)

Lenke til kommentar

Når jeg var på din alder, hadde jeg elsket Forza 2, TMNT og GTA:IV.

Fight Night round 3 er også bra.

Bra at foreldrene dine viser ansvar og ikke lar deg spille hva som helst.

Tydeligvis mange tullinger der ute som lar seg påvirke alt for lett. Etter ~12 timer med GTA:IV så kan jeg skjønne hvorfor noen synes det kan bli litt i groveste laget for de yngste, og jeg mener derfor at man bør være rimelig voksen i hodet og ikke være av den typen som lett blir påvirket for å spille sånne spill ... ;)

Si meg, får du spille Mario/Zelda spill? Er jo "vold" i de :p

Foreldrene dine tenker jo i samme bane som konservative amerikanere.

Er ikke Amerikanerne sånn at de synes vold i spill & film er OK, men at sex er no-no? :D

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar

Jeg ga deg jo råd, men slengte på litt skryt til foreldrene dine :)

Vet ikke med spill som CS, CoD4 osv, men GTA:IV er brutalt.

Har du forresten testet TMNT ? Jeg er 21, men synes det er et artig spill iblandt - og NEI, jeg likte ikke Spiderman 3 eller Fantastic Four: Silver Surfer - TMNT er annerledes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...