kaffebryggare Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hei! Nå har jeg bestemt meg for å kjøpe 360, og så har jeg ca. 1000,- igjen til spill etterpå Hvilke spill anbefaler dere? Jeg liker bilspill og strategispill der man kan gjøre som man vil, litt sånn som friheten i GTA. Men jeg er ikke så stor fan av rallyspill. Lag en liste over hva dere hadde kjøpt. (Ikke ta med GTA IV eller andre skytespill.) Kom også med tips til partyspill til den første xbox. Lista mi: PGR4 199,- hos Elkjøp. Stuntman Ignition 299,- hos Free Record Shop. Burnout: Paradise 399,- hos Elkjøp. Sum: 598,- Endret 15. mai 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 "SLike spill" ? Skytespill da eller? skal du ha litt sånn moto-spill så anbefales Moto GP. Det herjer uansett årstall, men det nyeste er som regel det feteste. Call of Duty 4 Bioshock GTA IV (kunne ikke styre meg) Guitar Hero 3 Rainbow Six Vegas 2 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Er 13 år og det er muttern og fattern som styrer hva jeg får spille så.. Edit: men Guitar Hero 3 må jeg vurdere Synd at bare det koster 7-8 hundrelapper.. Endret 4. mai 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Burnout: Paradise Fifa 08 PES2008 skate. CMR:DiRT Simpsons Game Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Project Gotham Racing serien er veldig bra, men vender mer mot arcade en simulator Eller så er også Collin McRay: Dirt et godt kjøp, det er også Forza Motorsport 2 om du liker avanserte bilspill Fortell mer og hva du liker å spille ! Om du liger bilspill, eventyr eller mare å ha dt morsomt Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Project Gotham Racing serien er veldig bra, men vender mer mot arcade en simulator Eller så er også Collin McRay: Dirt et godt kjøp, det er også Forza Motorsport 2 om du liker avanserte bilspill Fortell mer og hva du liker å spille ! Om du liger bilspill, eventyr eller mare å ha dt morsomt* Redigert førstepost *Mener du sånn som simpsons game? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Redigert førstepost *Mener du sånn som simpsons game? Ja Jeg tror Lego Star Wars skal være ganske bra om du like sånnt ! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Redigert førstepost *Mener du sånn som simpsons game? Ja Jeg tror Lego Star Wars skal være ganske bra om du like sånnt ! Kan jo være gøy det også Men jeg går veldig fort lei av story modusen i slike spill Får vel prøve å finne et spill som passer i party med 3 liter cola og 2 poser smågodt i vommen Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Den listen du har laget til nå kommer nok til å gi deg masse gøy for pengene ! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Den listen du har laget til nå kommer nok til å gi deg masse gøy for pengene ! Ja, håper det Edit: Midnigt Club LA kommer jo nå snart, så jeg får spare til det også Noen som har tips til partyspill? Endret 4. mai 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hvis du får tak i GHII eller GHIII brukt og billig er det bra partyspill. EDIT: Scene it! LCA er et Buzz-aktig quiz-spill om film tror jeg. Endret 4. mai 2008 av Knewt Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hvis du får tak i GHII eller GHIII brukt og billig er det bra partyspill.EDIT: Scene it! LCA er et Buzz-aktig quiz-spill om film tror jeg.* GH3 vurderer jeg men fant ikke noen til salgs i rogaland. *Hmm.. Njaai.. Edit: Oppdatert førstepost. Kom gjerne med tips til gamle partyspill til xbox. Endret 4. mai 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Det er ikke så forferdelig mange partyspill til X360. Du kan kjøpe og laste ned Worms fra Xbox Live Marketplace. EDIT: Hmm. Til Xbox 1, der vet ikke jeg noe om spillutvalget. Dancing Stage Unleashed 2. Linky Endret 4. mai 2008 av Knewt Lenke til kommentar
kehax Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg kan ikke skjønne at noen her ikke har nevnt Crackdown I Crackdown er du nesten fri som en fugl også er det bilkjøring på kjøpet Det er det hittil beste spilet jeg har spillt på Xbox 360.. nå venter jeg bare på GTA IVsom kommer i posten til meg på mandag tror jeg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (Ikke ta med GTA IV eller andre skytespill.) Jeg kan ikke skjønne at noen her ikke har nevnt Crackdown I Crackdown er du nesten fri som en fugl også er det bilkjøring på kjøpet Det er det hittil beste spilet jeg har spillt på Xbox 360.. nå venter jeg bare på GTA IVsom kommer i posten til meg på mandag tror jeg Jeg kan ikke skjønne at folk ikke leser førsteposten Lenke til kommentar
kehax Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg kan ikke skjønne at folk ikke leser førsteposten Jeg leste førsteposten jeg. Men han skrev: Jeg liker bilspill og strategispill der man kan gjøre som man vil, litt sånn som friheten i GTA. Det er kanskje litt mye skyting i Crackdown... du har rett i det Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Forza 2 og Viva Pinata double pack for 199kr på Zailor.no http://www.zailor.no/index.php?m=600&c...;department=137 Liker du rollespill? Play.com har noen jrpg spill på tilbud. Blue Dragon og Eternal Sonata for litt under 200kr pr stk. http://www.play.com/Games/Xbox360/6-/Genre...ng=Role+Playing Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Stryker PGR4 av lista etter å ha sett noen filmer på youtube... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Stryker PGR4 av lista etter å ha sett noen filmer på youtube... Hvorfor ? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Får du tak i Dirt, ville jeg mye heller valgt det enn det relativt middelmådige spillet Stuntman: Ignition. Prøv i det minste demoene før du kjøper (begge spillene har demoer på XBL). EDIT: Hva med å kjøpe NFS: Carbon billig et eller annet sted. Der er man relativt fri til å kjøre rundt i tillegg til at man finner det mange steder til 199,- Nok en gang bør du prøve demoen på XBL for å se om du liker det. Kanskje til og med NFS: Most Wanted er et alternativ (som etter min mening er et bedre spill). Endret 4. mai 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå