Gå til innhold

Billig billig - Test

Anbefalte innlegg

I og med jeg har en gjeld som sagt i tidligere post her på Kjøp og salg.

Trenger jeg totalt 3000kr til fredag. Tingene selges bare til oslo folk, p.g.a det vil ta for lang tid å sende osv.

El-gitar med + Satyricons Underskrift :D!!!!

Dette er altså en gitar ifra Behringer, 22-bånds rosentre gripebrett, heltre kropp og chrome mekanikk. Ulempen med denne, er at den for tiden mangler en streng. Ikke har jeg strenger heller, så du får den med 5 strenger i steden for 6 :)

Den er forresten signert av Frost og Satyr Ifra satyricon :)

th_DSC01729.jpg

th_DSC01730.jpg

th_DSC01731.jpg

Behringer AC108 Vintager Forsterker

15-watts rørforsterker. 12AX7-rør. 8"-høyttaler-element. To kanaler med gain kontroll for super-fet lyd. 2 bånds EQ pluss mid-shift knapp for kreativ lyd. CD-inngang. Utgang for hodetelefoner. Informasjon hentet fra Instrumentbutikken

Bilder : th_DSC01720.jpg

th_DSC01721.jpg

Peavey Solo gitarforsterker

Solo "Gatesanger-forsterkeren", 15 watt, 2 kanaler (en for mikrofon, en for instrument), 8" høyttaler. Bilder : th_DSC01718.jpg

th_DSC01719.jpg

Et JÆVLIG Nice askebeger jeg lagde i 10. klasse ^^ Lite brukt.

Se bilde for informasjon ^^ Bilde : th_DSC01726.jpg

th_DSC01727.jpg

Bassgitar med Ukjent merke?

Selger min Bassgitar, som har merke FENIX av Young chang eller noe.

Noe mere informasjon om denne har jeg ikke, Den er forresten 4 strengers.

Bilder : th_DSC01732.jpg

th_DSC01733.jpg

Motorsykkelhjelm

Denne fant jeg etter en heftig fest hos meg, Sannsynligvis en som glemte den, men ingen har tatt kontakt angående denne. :) Festen var ifjor. Har ikke bruk for den i det hele tatt, men selger p.g.a jeg trenger penger. :)

Bilder : th_DSC01728.jpg

Så selger jeg også Bag til El-gitar og Bassen også, Pluss jack kabler, osv. :)

Gi bud! eller ta Pakkeprisen på 2000kr for alt! Må være solgt innen fredag 8 mai :bergenser: :):D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...