tungaa Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 I og med jeg har en gjeld som sagt i tidligere post her på Kjøp og salg. Trenger jeg totalt 3000kr til fredag. Tingene selges bare til oslo folk, p.g.a det vil ta for lang tid å sende osv. El-gitar med + Satyricons Underskrift !!!! Dette er altså en gitar ifra Behringer, 22-bånds rosentre gripebrett, heltre kropp og chrome mekanikk. Ulempen med denne, er at den for tiden mangler en streng. Ikke har jeg strenger heller, så du får den med 5 strenger i steden for 6 Den er forresten signert av Frost og Satyr Ifra satyricon Behringer AC108 Vintager Forsterker 15-watts rørforsterker. 12AX7-rør. 8"-høyttaler-element. To kanaler med gain kontroll for super-fet lyd. 2 bånds EQ pluss mid-shift knapp for kreativ lyd. CD-inngang. Utgang for hodetelefoner. Informasjon hentet fra Instrumentbutikken Bilder : Peavey Solo gitarforsterker Solo "Gatesanger-forsterkeren", 15 watt, 2 kanaler (en for mikrofon, en for instrument), 8" høyttaler. Bilder : Et JÆVLIG Nice askebeger jeg lagde i 10. klasse ^^ Lite brukt. Se bilde for informasjon ^^ Bilde : Bassgitar med Ukjent merke? Selger min Bassgitar, som har merke FENIX av Young chang eller noe. Noe mere informasjon om denne har jeg ikke, Den er forresten 4 strengers. Bilder : Motorsykkelhjelm Denne fant jeg etter en heftig fest hos meg, Sannsynligvis en som glemte den, men ingen har tatt kontakt angående denne. Festen var ifjor. Har ikke bruk for den i det hele tatt, men selger p.g.a jeg trenger penger. Bilder : Så selger jeg også Bag til El-gitar og Bassen også, Pluss jack kabler, osv. Gi bud! eller ta Pakkeprisen på 2000kr for alt! Må være solgt innen fredag 8 mai :bergenser: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg