ventle Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Om en kan erstatte en Core med en Core 2 (begge må selvfølgelig være Socket M) er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror ikke det. Det kan man hvis Core 2 er støttet i BIOS. Da Core 2 Duo kom var det en del innlegg om dette og husker at spesielt Dell Inspiron 9400 og datidens XPS (M1710?) var populære offer for dette. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 "med Assassins creed, fulgte det med et program kalt "Detect Tool", som matcher dataens ytelse på forskjellige nivåer, opp mot spillets minste krav. Det eneste som "Detect Tool" pekte ut som uttilstrekkelig var Prosessoren " Du skal ikke stole alt for mye på slike programmer, da jeg spillte global operations på min toshiba satelite, med 2,8Ghz prosessor kom den opp på system check`en som -1800Mhz programmet heter easy info mener jeg å huske.. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hei! Jeg har en tre år gammel Inspirion 9300 laptop. Jeg synes den henger forbausende bra med i svingene fortsatt for mitt bruk, men jeg lurer på om det er mulig å oppgradere CPUen i denne maskinen? Hvordan finner jeg ut hvilket hovedkort jeg har, og hvilke prosessorer som støttes? (Var inne på Dell sin side, men oppgraderingsmenyen tok ikke for seg CPUer..) Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå