Dealwithit Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei, jeg har en ferdig bygd hp pc som jeg byttet hovedkort på for litt siden. Men da får jeg jo ikke brukt F11 under oppstart til systemgjennomprettning/formatering, er det uugåerlig eller er det en annen knapp man skal trykke på eller noe man må gjøre for å kunne formatert på gode gammle hp måten http://www.pcstyling.no/product_info.php?c...145d42069d5c3c1 Hovedkortet Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvis du har skiftet hovedkortet må du formatere, ikke kjøre system restore. Med andre ord må du frem med windows-cden og restarte fra den. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Husk også at maskinen ikke lengre er en HP. Drivere må være tilpasset det nye hovedkortet (benytt CD som fulgte med). Nå er det også Gigabyte's hovedkortsmanual som gjelder. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Viss du starter maskina i sikkerhetsmodus og fjerner alle drivere til det gamle hovedkortet (chipset, LAN, audio) og starter maskina i vanlig modus, er det mulig du kun trenger å installere driverene til det nye hovekortet så vi alt fungere som vanlig igjen. Har funket flere ganger for meg. Men beste er jo å reinstallere med en vanlig XP plate for så å legge inn driverene fra CD plata til det nye HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå